גם בקיץ מפיגים את בדידות הקשישים
צילום: אלבום פרטי

יוזמה מרגשת של "עמידר החדשה", הגרעין התורני-ציוני בנצרת עילית ומועדון 'הצריף', חבר צעיר לקשיש, חברה צעירה לקשישה, להפגת הבדידות בימי הקיץ הארוכים, ולמלא את החלל בחיי הקשישים שחלקם כמעט ואינם יוצאים מבתיהם.

"בחופשת הקיץ כולם עסוקים בחוויות, הנאות, טיולים. אנו, בעמידר ובגרעין התורני חשבנו על הקשישים שיזכו לביקורים, לשיחה, לאוזן קשבת, לחוויה אחרת" אומר צחי וייס, מנהל הגרעין.

חופשת הקיץ הארוכה החלה, יש מי שבוחרים ליהנות בים, בבריכה, בסרט טוב, בטיול מאתגר ויש מי שיגיעו לבקר מספר פעמים בשבוע, בימי הקיץ הארוכים, את קשישי העיר הנמצאים בבתיהם ואינם זוכים לביקורים ואינם  בכל מסגרת אחרת.

מרים גרינהויז, מנהלת מועדון 'הצריף' אשר ערכה מיפוי בקרב קשישי העיר וצרכיהם : "ביקורי הבית אצל קשישים בנצרת עילית אשר אינם מסודרים בשום מסגרת תומכת, היא מצווה חשובה ומעשה ראוי ביותר. אני מלאת הערכה והתפעלות מהמלגאים של חברת "עמידר החדשה" ומהמתנדבים ובני הנוער מהגרעין. המטרה היא, שיחה נעימה, אוזן קשבת והפגת הבדידות של הקשישים בכל דרך, ממשחק ועד שיחה".

"בחופשת הקיץ כולם עסוקים בחוויות, בילויים, הנאות וטיולים, אני שמח ומברך על בני הנוער שלנו לצד מלגאי "עמידר" ומועדון 'הצריף', שחושבים על הקשישים ועל המפגשים החשובים איתם", אמר וייס.

גם בקיץ מפיגים את בדידות הקשישים
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here