מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות בצפון
מקור FREEPIK

אם אתם מחפשים אחר מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות, עצרו, מצאתם את הכי מומלצים ל-2020. כן, גם בימי הקורונה. בואו נכיר יותר לעומק את מתחמי הנופש המומלצים ל-2020 עם תו סגול, מה הם כוללים בדרך כלל? המידע באדיבות מגזין EXPLORER צימר בצפון – מגזין בוטיק של תיירות בצפון. 

חיפשתם אחר מלון בוטיק עם בריכה פרטית מול הכנרת? אולי מלון בוטיק לאירוע מיוחד בצפון עם ג'קוזי פרטי ואוויר פסטוראלי? בין אם ככה או ככה, אנחנו רוצים שתכירו צימרים מומלצים בטבע ב-2020 ועם כל סוגי הפינוקים שאתם רק יכולים לדמיין. אנחנו מדברים על מלון בוטיק עם עיסוי מפנק, מלון בוטיק עם ארוחת בוקר וערב, מלונות מול הכנרת עם בריכות מחוממות ועוד. בואו נגיד ככה, כל עוד בוער בכם לצאת לנופש, אתם יכולים למצוא מתחמי בוטיק מדהימים. הנה כל מה שצריך לדעת על נופש בוטיק ב-2020: 

הרומנטיקה המושלמת -100% פרטיות במלונות בוטיק בצפון 

הרומנטיקה המושלמת נמצאת במרחק של שעות בודדות של נסיעה מכל נקודה בארץ, רמת הגולן. אם אתם אוהבים את הפסטוראליות שלכם מוגשת על הבוקר בליווי של צימר בוטיק עם נשנושים איכותיים, אתם מחפשים מלון בוטיק בצפון. 

מלונות בוטיק מגיעים בכל מיני גדלים ועיצובים, בצורות שונות ועם תפנוקים מגוונים. אנחנו מזמינים אתכם להכיר מלון בוטיק עם בריכה פרטית מול הכנרת, שזה למשל סוג נופש שאתם חייבים לחוות כבר בקרוב. בשנתיים האחרונות אנחנו עדים לעלייה מבורכת במפלס הכנרת, מה שמוביל עוד ועוד מטיילים מכל הארץ לאזור. 

אזור רמת הגולן ומלונות הבוטיק הפזורים בו 

אם עדיין לא ביקרתם לאחרונה ברמת הגולן ובאזור סובב כנרת, אתם מפספסים המון צמחייה ירוקה ומסלולי מים, נחלים ומעיינות, מפלי מים ועוד. אגב, את כל המסלולים האלו אפשר גם לעשות עם כלב! ואם כבר מדברים על בעלי חיים, כדאי לציין שבאזור רמת הגולן יש גם רכיבה על סוסים במסלולי מים כיפיים במיוחד. 

אם אתם רוצים לשדרג את הנופש שלכם אפילו עוד יותר, EXPLORER צימר בצפון ממליץ על טיולי ג'יפים. אתם מוזמנים להכיר טיולי שטח עם ג'יפים וגם רייזרים, טרקטורונים, טיולים רגליים, טיולים עם סוסים ברמת הגולן ועוד. 

סוף שבו מושלם ברמת הגולן במלון בוטיק עם בריכה פרטית 

אין ספק, מדובר בסופ"ש המושלם! אנחנו יודעים, אתם רוצים להתרגש ואתם רוצים לחוות את החיים האלו כמו שאמורים לחוות אותם! ואם זה ככה, וזה אכן ככה, אנחנו ממליצים לכם לוודא טוב-טוב את כל הפרטים לפני שאתם יוצאים מהבית. 

ואם מדברים על לוודא את כל הפרטים הכי מדויקים, מדברים על מגזינים אינטרנטיים בתחומים של תיירות ברמת הגולן. אבל חשוב לזכור את הדברים הבאים שאנחנו עומדים להנחית כאן. שימו לב, מגזינים אינטרנטיים של תיירות בצפון בדרך כלל לא יהיו מעודכנים. 

מדוע מגזינים אינטרנטיים של תיירות בד"כ לא יהיו מעודכנים? 

לא בזדון, חלילה. פשוט מתוך הסיבה, שמתחמי נופש וגם מלונות בוטיק עוברים כל הזמן שיפוצים במהלך הזמן. מאחר שבמהלך השנה בעלי המלונות תמיד עסוקים בלשפץ ולשדרג את המלונות, האינטרנט מתקשה להתעדכן בכל מה שמתרחש ומשופץ, או משתנה. 

מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות ברמת הגולן זה מה שאתם צריכים, וזה מה שתקבלו. אז, רגע לפני שאתם יוצאים מהבית, האם ווידאתם כי הדיל שרכשתם הוא דיל של מלון בוטיק עם בריכה פרטית משלכם? אתם מוזמנים בנקודה הזו להכיר את מגזין EXPLORER צימר בצפון – מגזין הבוטיק שלכם שמתעדכן ומעדכן בכל פרט קטן. 

EXPLORER אקספלורר צימר בצפון – המידע שלכם על נופש הבוטיק  

אקספלורר צימר בצפון הוא מגזין, שמתפרסמים בו אך ורק מתחמי מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות, אבל מהטובים ומהמומלצים שבהם. במגזין תמצאו שלל מלונות בוטיק עם מגוון פינוקי עולם, כולל גם מלון בוטיק עם ארוחת בוקר ועיסוי מהסרטים הכי רומנטיים. 

חשוב לדעת, עיסויים במלונות בוטיק ניתנים לכם רק על ידי מעסים מקצועיים ומעסות מקצועיות. אם אתם צריכים מדע נוסף או סיוע בבחירת מתחם נופש בוטיק, אתם מוזמנים לפנות לצוות של EXPLORER צימר בצפון, שמבחינתו יעשה הכול בכדי לאתר בעבורכם את מתחם הנופש המושלם. תהנו! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here