מלמעלה למטה וגם על הצד – טרנד הגינות האנכיות משנה את מפת העיצוב בישראל
קרדיט: רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות

היכולת להקים גינה בתוך חללים סגורים, אפילו בקומות הכי גבוהות של כל מבנה, מאפשרת ללקוחות רבים להכניס את הטבע למשרד או לבית. כדי ליהנות מפיסה ירוקה בתוך הבית אתם לא צריכים יותר להשקיע שעות בגידולי צמחים מסובכים – ניתן להקים קיר צמחים בקלות ובמהירות. כדי לקבל על כך מידע נוסף, צרו קשר עם חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות.

גם לבית מגיע להיות צבעוני

בין אם אתם גרים בקומה גבוהה או שאתם עובדים בבניין משרדים עצום, חשוב להרגיש מחוברים לטבע. עד היום מי שרצה להכניס צבע טבעי למשרד הסתפק בצמחים קטנים או אגרטלי פרחים. אולם בשנים האחרונות פיתוחים טכנולוגיים חדישים מאפשרים הקמה של קירות ירוקים בכל משרד או מבנה. הקירות כוללים צמחים אמיתיים שחיים למשך זמן רב ומוסיפים אור וייחודיות לכל חלל.

גינה על הקיר היא לא חלום

הקמה של גינה אנכית בתוך חלל פנים מתאפשרת בזכות שילוב של כמה גורמים. ראשית, מדובר בשימוש במצע שאינו מתפרק. המצע מאפשר תחזוקה נקייה וקלה של הקיר ללא פגיעה באיכות הדשן לצמחים עצמם. כמו כן, כיום ניתן להתקין מערכות השקיה חכמות. המערכות לא מפריעות לפעילות שוטפת בחלל החדר וניתן להפעיל אותן מכל מחשב או טלפון נייד. כך התחזוקה של קיר הצמחים הופכת קלה ונגישה הרבה יותר. בנוסף, ניתן לשתול צמחים רב עונתיים שיכולים להחזיק מעמד לפרקי זמן ארוכים ומתאפיינים בצבעוניות מיוחדת.

עבודה מקצועית להקמת אלמנט עיצובי מרשים

כדי לבנות קיר צמחים בצורה מקצועית חייבים לקחת בחשבון את המבנה של החלל. החשיפה לאור והנגישות למערכות המים חשובות על מנת לבחור את הצמחים. צמחים בעלי רגישות לאור לא יצלחו לשרוד לאורך זמן אם מדובר בחלל חשוף מאוד, והם יזדקקו לכמות גדולה של מים. לכן בתכנון החלל אתם רוצים לקחת בחשבון כל אלמנט של הקיר ולבצע עבודת מחקר טרם ההקמה. עבודות אלו ימנעו מכם תיקונים רבים בהמשך וצורך לשנות את הרכב הצמחים תוך פרק זמן קצר. יחד עם זאת מדובר באלמנט מיוחד, שיש לו יתרונות רבים ולכן לא מעט בעלי נכסים בוחרים להשקיע משאבים וכסף בהקמה של קיר צמחים.

חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות מציעה ללקוחותיה להקים קיר צמחים בעזרת הצוות המקצועי שלנו. אנו מלווים כל לקוח החל משלב ההקמה ועד ליצירת קיר מושלם, הכולל צמחים אידיאליים מערכות השקיה ומצע איכותי. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ניתן לפנות לצוות בטלפון – 02-6436408.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here