ממשבר כלכלי לשיקום כלכלי

רובנו חוששים מצמד המילים – הוצאה לפועל. דבר שאינו מפתיע כלל מכיוון שמצב זה מרמז על מצב כלכלי עגום אשר מפחיר רבים מאתנו. אך חשוב להבין כי גם במידה ונקלענו למצב פיננסי מורכב זה בתום לב, הרי שישנה דרך שתוכל לסייע לנו לפנות אל עבר עתיד כלכלי בו אין אנו צריכים לפחד מנושים רבים וחובות כבדים. המשיכו לקרוא וגלו פרטים נוספים אודות הליך חשוב זה.

במדינת ישראל יש כיום עשרות אלפי חייבים אשר מוגבלים באמצעים. חובות כבדים אלו עשויים להקשות על חייו של כל אדם, אך חשוב יהיה להבין כי בעזרתו של עו"ד הוצאה לפועל ניתן יהיה לפעול לצמצום של  החובות והריביות. זאת אפילו עוד לפני תחילתם של תהליכי הוצאה לפועל והפעלתן של מגבלות על חשבונות הבנק או המשכורות. בעזרת משרד עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות, גם אתם יכולים לעצור את כדור השלג הפיננסי הזה עוד לפני שהוא מתדרדר ומעמיד אתכם לפני הליך פשיטת הרגל.

לא מחכים לרגע האחרון

כבר בשלב בו אתם רואים כי החובות מתחילים להיערם ואין אתם יכולים לשאת בנטל הכלכלי, חשוב יהיה לנקוט בכל אותם האמצעים החשובים שיוכלו לסייע לכם להימנע מסנקציות קשות. ניתן יהיה לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בהליכי הסדר חוב בהוצאה לפועל ויפעל למען שיפור מעמדכם כחייבים. עורך הדין יקדם משא ומתן עם הנושים ורשויות המשפט ויעבוד על הורדת החובות והריביות השונות ככל הניתן. הליך זה יכול למעשה לסדר את התחום הפיננסי בחייכם ויאפשר לכם לפנות אל עבר עתיד כלכלי יציב בו הנושים לא מאיימים עליכם.

הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי

חשוב להבין כי אמנם לא ניתן להביא אדם למצב של מחיקת חובות מוחלטת, אך אין הדבר אומר כי עליו יהיה לשאת את החובות הללו ללא סיוע כלל. החובות שלכם יכולים להיות מופטרים בחסותו של הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, דבר המאפשר לכם כחייבים לפרוע את החובות, וזאת, בהתאם לתנאים מועדפים שיקבעו לגביכם. בכך תוכלו להיות מוגנים מפני הליכים מבצעיים שונים.

התחילו בדרך פיננסית חדשה בעזרתה המקצועית של עו"ד טל פלרמן – פרלמן ושות באתר או במספר הטלפון 054-9572979.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here