מרפאת כללית אוהל יעקב בטבריה זכתה פעם נוספת בתעודות הוקרה קרדיט: דוברות כללית מחוז צפון

בצל הקורונה ותחת שמירה על כללי התו הסגול, הוענקו השנה שלושה פרסי הצטיינות למרפאת כללית אוהל יעקב בטבריה, על ההישגים הגבוהים אליהם הגיעו ביחס ובשביעות רצון כללי של הלקוחות, בתהליך הניהול העצמי, והצטיינות השירות בבית המרקחת.

פרסי ההצטיינות ניתנו לצוות המרפאה לאחר שקלול הישגים מובילים באיכות רפואית, ניהול המשאב האנושי, רמת השירות הגבוהה, עמידה ביעדים וראיית טובת המטופלים.

מרפאת כללית אוהל יעקב בניהולם של ד"ר שלמה ברודסקי והגב' סגולה כהן, ידועה באנשי הצוות המסורים, המעניקים יום יום שירות רפואי מקצועי תוך הקפדה על איכות רפואית והטמעת תהליכים מקדמי בריאות.

 

המרפאה מהווה חלק בלתי נפרד מנוף החיים של תושבי טבריה, מעורבת בקהילה, קשובה לצרכים ודואגת לקידום בריאות בקרב ציבור מטופליה. לא בכדי, לאורך כל השנים המרפאה קוטפת פרסים ומובילה באופן מובהק בסקרי שביעות רצון לקוחות.

לדברי ד"ר ברודסקי, מנהל המרפאה "המטופלים שלנו מקבלים כאן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. אני מודה לצוות המרפאה על המסירות למטופלים, על המקצועיות, על הגישה השירותית והאנושית. מי שמכיר יודע כי את הצוות מניעים אמונה פנימית ותחושת שליחות כלפי כל מטופל. ההצטיינות והערכת המחוז היא בונוס, שבהחלט הגיע להם"

 

"כשאנו רואים את הערכת המטופלים לצוות המרפאה, אנו יודעים כי המטופלים מרגישים ויודעים כי הם בידיים טובות. אנחנו מצידנו, נמשיך לשפר ולהשתפר בכל תחום על מנת שנוכל כדי לספק את הצרכים הרפואיים של תושבי הצפון באופן המיטבי ביותר" מסכם ד"ר דיין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here