מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, שמירה על רצף לימודי לצד התחדשות. | צילום: שירלי הרשקו

נוכח הסגר וההגבלות שנקבעו ע"י משרד הבריאות, במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הלימודים מתקיימים באופן רציף, המרצים מלמדים באופן מקוון ועפ"י התכנית. מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה: "הרצף הלימודי מאוד חשוב ולכן במגבלות הוראות של משרד הבריאות, כל הלימודים נמשכים כסדרם במגמות הלימודים השונות, וכן הקורסים מתקיימים כסדרם." יצוין כי גם מערך רישום הסטודנטים לכל מקצועות הלימוד מתקיים כבשגרה.

גם בסגר השלישי הסטודנטיות והסטודנטים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ממשיכים ברצף הלימודי על פי התו הסגול. במכללה שומרים על שיגרת הלימודים בהתייחס למגבלות, עובדי המנהלה, לצד המרצים, ממשיכים לקיים שגרה סטודנטיאלית למען הסטודנטים.

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל אמרה: "צוות המרצים המסור וצוות המנהלה במכללה פועל על מנת להעניק לסטודנטים תחושה של שיגרה למרות המציאות המורכבת שכולנו חווים. אני רואה ערך חשוב מאוד בחיזוק הסטודנטים ובסיוע עם האתגרים הכרוכים בלמידה מרחוק. דיקנית הסטודנטים, סיגל גופר והצוות כולו נרתמים לסייע ולחזק ככל הנדרש ומזמינים כל סטודנט וסטודנטית לפנות בכל סוגיה שהיא."

יצוין כי גם מינהל רישום הסטודנטים למגוון לימודי ההנדסאים במכללה ממשיך בפעילותו ומעניק ייעוץ, הכוונה והדרכה למבקשים להירשם ללימודים במכללה.

צוות המכללה מצפה לחזרה לשגרה, במיוחד לאור השיפוץ הנרחב שבוצע במכללה. המכללה חידשה את פניה בכיתות מעבדה חדשניות ומותאמות למאה העשרים ואחת בחדר עיון מחודש ונעים ללמידה, חדר כנסים מהודר ואוירה נעימה ומיוחדת לרווחת הסטודנטים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here