שכר בוגרי תוכנה במקום השני
צילום רפרודוקציה

שכר התחלתי  ממוצע של  12,500 ש"ח לבוגרי הנדסת תוכנה ושכר התחלתי של 13,160 ש"ח לבוגרי הנדסה אזרחית  , זהו השכר הגבוה ביותר בתחום ההנדסאים, כך עולה מסקר מקיף שערכו באגף האסטרטגיה של משרד העבודה , הרווחה והשירותים החברתיים. תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "במכללה הטכנולוגית נוף הגליל בהחלט מכירים מקרוב את הנתונים, בוגרנו המצוינים בתוכנה ובהנדסה אזרחית  מאששים זאת יום יום במקומות עבודתם ".

בסקר בוגרי מה"ט שנערך על ידי משרד העבודה , הרווחה והשירותים החברתיים, ובוצע על ידי אגף האסטרטגיה ותכנון מדינית בזרוע העבודה באמצעות חברת "פארטו" עבור מה"ט, עולים נתונים משמעותיים אודות מעמדם, שכרם והשתלבותם בעבודה, של בוגרי הנדסה בתחומים השונים.

הסקר נערך בקרב 3,000 בוגרי מה"ט מתוך 16,000 הבוגרים ומבין הפילוחים המרתקים עלה כי,  בתחום ההשתכרות,  בוגרי הנדסה אזרחית מובילים בראש עם שכר התחלתי גבוה מעל הממוצע במשק, 13,160 ש"ח לחודש, ואילו בוגרי הנדסת תוכנה מדורגים במקום השני בגובה השכר ההתחלתי ומשתכרים אף הם מעל לממוצע הארצי, 12,500 ש"ח בחודש. יצוין כי שכרם החודשי הממוצע של הנדסאים שעבדו בתחום אותו למדו הוא 11,630 ש"ח, כך ששכר ההתחלתי של בוגרי הנדסה ותוכנה עולה מעל הממוצע הארצי של ההנדסאים.

שכר בוגרי תוכנה במקום השני
צילום: אלבום פרטי

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, לא הופתעה מנתוני הסקר, "אצלנו במכללה , בוגרנו בתחומי הנדסת תוכנה והנדסה אזרחית מאששים ומתקפים את נתוני הסקר, אלו ללא ספק מקצועות נדרשים בתעשייה וכמעט כל בוגרנו עובדים בתחום אותו למדו".

 

שכר בוגרי תוכנה במקום השני
צילום רפרודוקציה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here