דר עדי יונס ממעבדות המחקר והפיתוח במפעל צמח תערובות צילום - צמח תערובות

הרחבת פעילות המחקר והפיתוח במעבדות החדשנות, המחקר והפיתוח החדשות שהוקמו  ב'צמח תערובות' ממפעלי קונצרן עמק הירדן, מפעל המתמחה בפיתוחים חדשניים ובריאים של מזונות לדגי מאכל, בקר, צאן, עופות וחיות מחמד.

 

בעקבות הרחבת הפעילות במעבדות, מונתה השבוע ד"ר עדי יונס-לוי לחוקרת.

בתפקידה החדש כחוקרת במעבדות החדשנות והפיתוח של 'צמח תערובות', אחראית ד"ר יונס-לוי, על פיתוח ואפיון של חלבונים ואנזימים, המיועדים לשיפור ניצולת המזון של חיות המשק.

 

מנהל הפיתוח ב'צמח תערובות' ד"ר שלמה פלבן: "אנו מברכים את ד"ר עדי יונס-לוי על הצטרפותה לצוות שלנו במעבדות המחקר והפיתוח המתקדמות ב'צמח תערובות'. צוות המחקר מפתח ומקדם את יכולות המפעל בייצור מזונות איכותיים ובריאים לבעלי החיים במשק ולחיות המחמד. המחקרים עוסקים בשיפור טיב הכופתיות ופיתוח מוצרים חדשים, המיועדים לשיפור ניצולת המזון ומניעת מחלות, כאשר הפעילות מתבצעת בשיתוף עם קבוצות מחקר ממוסדות מחקר ברחבי הארץ".

ד"ר עדי יונס-לוי בעלת תואר ראשון בביולוגיה מהפקולטה למדעי החיים באוניברסיטת תל-אביב, דוקטורט ותארים מתקדמים נוספים סיימה בטכניון, בפקולטה להנדסת מזון וביוטכנולוגיה.

בין השנים 1998-2006 כיהנה כמרצה בטכניון ומשנת 2008 מרצה בכירה במכללה האקדמית תל-חי וראש מעבדת מחקר, העוסקת בביוכימיה של מזון וחומרי טבע ועיבוד חרקים למאכל והזנה. כמו כן, מבצעת ד"ר יונס-לוי במסגרת המעבדה, מחקרים משותפים עם חוקרי מכון המחקר מיגל ומו"פ צפון של החברה לפיתוח הגליל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here