רמת חיפה מובילים בשימוש בטיפול בחיות ככלי טיפולי
קרדיט: rammot.co.il

התעללות בחיות הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהכותרות של מהדורות החדשות באמצעי התקשורת השונים. אין כמעט יום בו לא מופיע סיפור התעללות בחיה כזו או אחרת גם ברשתות החברתיות. התמונות המזעזעות, התיאורים הקשים, כל אלו משפיעים עמוקות על קהל הקוראים, אך מעשי ההתעללות לא מסתיימים. ישנם מוסדות שמקדישים מזמנם ומפעילותם לטיפול מניעתי והסברה בכל הנוגע לנושא חשוב זה. רמת חיפה, הוא אחד מהמקומות בהם משקיעים משאבים רבים להעלות את המודעות בכל הנוגע לנושא זה. מעון רמת חיפה התעללות, חרטה על דגלה להגן בכל האמצעים על בעלי החיים על כל סוגם.

מעון רמת חיפה: התעללות ניתנת לגילוי אם נשים לב

מקרי התעללות יכולים להימשך לאורך שנים רבות. יש סוגים שונים של אנשים וכל התעללות משתנה מאדם לאדם. ישנם צעירים כבני נוער המתעללים בחיות לדוגמת חתולים וציפורים, ועושים זאת כמשחק, משחק אכזרי. הם לא מיחסים חשיבות כלל לחיה היצור חי ונושם, אלא ככלי משחק שגורם להם להרגיש עליונות. כניסת הרשתות החברתיות, מאפשרת כיום חשיפה נרחבת הן למודעות והן למעשי התעללות המתרחשים בזמן אמת. אנשים המזהים מקרה התעללות, פונים ומשתפים זאת כמעט באופן מידי ברשתות החברתיות, ובעצם מביאים לזיהויים המהיר של המתעללים ובך גם את העמדתם לדין על מעשיהם. מערכת החוק והמשפט, החמירה בשנים האחרונות את היחס למתעללים בבתי החיים וישנה תחושה של אפס סבלנות כלפי המתעללים. המשטרה עושה הכל על מנת לאכוף את החוקים ומוגשים כתבי אישום לבית המשפט על התעללות בבעלי חיים. רמת חיפה דואגת לאתר ככל יכולתה מקרים אלו, ולמצות עימם את הדין ולדווח עליהם ועל מעשיהם.

מעון רמת חיפה אוהבים בעלי חיים
קרדיט: rammot.co.il

רמת חיפה: התעללות היא לא דבר שניתן להתעלם ממנו

במידה והגיע לידכם מידע על מקרה התעללות או שראיתם זאת בעיניכם, יש לפנות לגורמים המתאימים. ראשית אם תוכלו לתעד מומלץ לעשות זאת על מנת שתהיינה הוכחות, שנית ניתן לפנות לאחד מארגוני בעלי החיים וכמובן משטרת ישראל. רמת חיפה, תדאג להפנות אתכם לגורמים המתאימים בכל מקרה התעללות בכל שעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here