צילום: רוני רייזנר

לרגל ציון חמישים שנה למלחמת יום כיפור, המראות, הסיפורים, והמורשת מקבלת במה בצפון רמת הגולן בקיבוץ אלרום, זוכרים ולא שוכחים!
מציעים לציבור הרחב לחוות את המלחמה ההיא מקרוב, להתחבר למורשת ולהנות מחופשה במתחם האירוח המחודש בוטיק אל-רום המציע תכנית עשירה וייחודית – סרטים, סיורים ומפגשים עם הגיבורים של אותה המלחמה.

מלחמת יום כיפור, השאירה חותם משמעותי בכל פסיעה ברחבי הגולן. חמישים שנה לאחר המלחמה, הנהלת בוטיק אל-רום, בצפון רמת הגולן, אשר רואה ערך חשוב במורשת המלחמה בכל יום בשנה ולציון חמישים שנה למלחמת יום כיפור משיקה חבילות אירוח ייחודיות.
תכנית אירוח ותוכן משמעותי שתכלול, בין היתר, מפגש עם גיבור ישראל אביגדור קהלני ולוחמים נוספים, במסגרתה נצא סיור בעקבות מלחמת יום כיפור, ונצפה במיצג 'קרב עמק הבכא', אשר מציג את סיפור הגבורה המרגש של חטיבה 7 במלחמת יום כיפור, המיצג מוקרן באולם הקולנוע של הקיבוץ ומהווה נקודת עצירה ערכית חשובה לכל המשפחות שפוקדות את רמת הגולן.
מלבד התוכן הערכי, יזכו הנרשמים לאירוח איכותי בבוטיק אל-רום המציע חווית אירוח ישראלית המשלבת מתחם פנימי וחדרים ברמה גבוהה, לבין האפשרות לחוש את הטבע ולחוות חלקים מעולם הקמפינג בזכות המתקנים החיצוניים.

"מלחמת יום כיפור, היא חלק מההיסטוריה של מדינת ישראל בכלל ורמת הגולן בפרט, תיירות אל-רום חרטה על דגלה לספר את סיפורם של גיבורי המלחמה כבר כ-25 שנה והיום 50 שנה אחרי אותה המלחמה ניתן לצאת ולהכיר את המקומות הכל כך יפים כיום אך אז שם לחמו חיילנו ובו איבדנו את מיטב בנינו על הגנת הבית. 'בוטיק אל רום' מקפיד לעשות את השילוב של ישראליות במיטבה ועומל על מתן תוכן איכותי ומשמעותי לאורחים שלנו", ציין ערן לוי מנכ"ל תיירות אל רום.

מתי? 17.10.2023 , 23.10.2023. (לקבוצות ניתן לבדוק תאריכים נוספים)
מחיר? החל מ- 1090₪ לזוג בהזמנה מוקדמת (בהקלדת הקוד- 1973)
לפרטים נוספים והזמנות: אתר בוטיק אל-רום טלפון: 04-6838111

קרדיט: קיבוץ אל-רום
קרדיט: קיבוץ אל-רום
צילום: רוני רייזנר
קרדיט: קיבוץ אל-רום

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here