מקס מחפש בית חם
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

המחלקה הווטרינרית בעיריית עפולה לכדה כלב מגזע כנעני מחוסן עם שבב משוטט ברחבי העיר. לאחר איתור הבעלים הוא סירב לקבלו בחזרה ובמחלקה החליטו לפנות לציבור לאמצו ולמצוא לו בית חם.

אוהבים כלבים? הסיפור הבא הוא בשבילכם. לפני כשבוע אותר על ידי הפיקוח הווטרינרי בעפולה כלב כנעני מעורב, מחוסן עם שבב, משוטט לבדו בגן שעשועים ברחוב שרת. בפיקוח הווטרינרי לכדו אותו ולאחר בדיקה קצרה אותרו הבעלים של הכלב המשוטט. במחלקה הווטרינרית חשבו כי מעבר לקו הטלפון הם ישמעו בנוהל הקבוע תושב מודאג שישמח למשמע הבשורה כי מצאו את כלבו שאבד ויבקש להחזירו בהקדם הביתה אך לשיחה הפעם היה סוף שונה. מסתבר, כי הבעלים של הכלב סירב לקבלו בחזרה מסיבותיו שלו, אמר שלום יפה וניתק.

מקס מחפש בית חם
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

במחלקה הווטרינרית לא היו מוכנים לתשובה כזאת ונאלצו להשאיר את הכלב תחת אחריותם ולחפש לו בית חם. "מדובר בכלב כנעני מעורב בן שנה וחצי, מחוסן ומטופל, חמוד וחברותי מאוד" סיפרה הפקחית הווטרינרית שלכדה אותו טלי קרוטמן והוסיפה: "נשמח אם מישהו יאמץ אותו".

במקביל, בוחנים במחלקה הווטרינרית עם המחלקה המשפטית של הרשות האם ניתן להגיש תביעה על עבירה על חוק צער בעלי חיים כדי להרתיע בעלי כלבים. הווטרינר העירוני ד"ר יואל בנט אמר: "לא יכול להיות שבעלי כלבים יינטשו אותם כך סתם. התופעה מתרחבת בחודשי הקיץ כאשר רוצים לצאת לחופשת הקיץ ויש למצוא סידור לכלב ופתאום הכלב הופך מורד אז נח לזרוק אותו. ולכך לא ניתן יד".

מקס מחפש בית חם
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here