מרגש: ילדי גן צופית ממגדל העמק הכינו שי לצוותי הרפואה
קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

ילדי והורי הגן הכינו יחד עם הגננות קופסאות שי מלאות מכל טוב ומכתבי תודה עבור צוותי הרפואה במעבדת הקורונה בבית חולים "העמק" בעפולה ולצוות פנימית ב"בני ציון" בחיפה

בימים אלו הכרת הטוב מקבלת משמעות רבה. במגדל העמק החליטו השבוע להרים את הכפפה ולהוקיר תודה. ילדי והורי גן צופית הכינו יחד עם הגננת, אירה פודלסקי והסייעות עדי שורץ ורונית אלון, קופסאות שי מלאות בכל טוב ומכתבי תודה עבור צוותי הרפואה במעבדת הקורונה בבית חולים "העמק" בעפולה ולצוות פנימית ב"בני ציון" בחיפה.

"כמה עוצמה יש במילה תודה במיוחד שזה מגיע מילדים", אמרה מנהלת גנ"י בעיר שוש ביטון והוסיפה: "זו ההזדמנות לומר לצוותי הרפואה אלפי תודות על הטיפול המסור, המקצועיות, האמפתיה, שמירה על כבוד האדם, רגישות, סובלנות וסבלנות. המשיכו לעשות עבודת קודש".

במכתבים שנשלחו לצוותי הרפואה על ידי הילדים, ההורים וצוות הגן נכתב: "את הקורונה ננצח, והניצחון יהיה מוחלט אם נלמד לסמוך על עצמנו. אבל עד אז נאהב איש את רעהו מרחוק".

ולדי סלובוד עובד בית החולים "העמק" בעפולה שקיבל את השי כתב בפייסבוק: "אני רוצה להודות מכל הלב לגן צופית על הכל. בתור אחד האנשים שעובד בקורונה אני מאוד מעריך את זה. את החלק שלנו, של עובדי מעבדות קשה לראות. כיף לדעת שמעריכים את העבודה שלנו".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here