עבודות עץ מיוחדות
קרדיט https://www.galeryabakfar.info

חצרות וגינות וההשקעה והטיפוח שלהן תופסות תאוצה בימים אלה, קיימות קהילות גינון רבות של אנשים שמשקיעים ולומדים על צמחים וגידולים, ויש אפילו שמטפחים גינת ירק אורגנית או הופכים לאספני צמחים. הגינה הפכה למרחב אירוח, מרחב מנוחה, מרחב בו מבלים עם הילדים- ואפילו מרחב בו אנשים בוחרים לעבוד עם המחשב מהבית- באוויר הצח ובאווירה נעימה. כיוון שגינות תפסו תאוצה שכזו והפכו למרחב כה חשוב בבית- ממש כמו סלון אירוח נוסף- רבים מחפשים עבורן עבודות עץ מיוחדות שיאפשרו מרחב ישיבה נעים – כמו למשל פינת רביצה, מדפים תלויים לעציצים, בתי עץ לילדים ועוד.

החלום של כל אחד לייצר לעצמו את החצר המיוחדת והנעימה ביותר, בעלת הטאץ' האישי שלו- מובן לנו, ולכן אנו תמיד דואגים לחשוב על רעיונות חדשים לרהיטים ייחודים שתוכלו לשלב בחצר הבית שלכם- במחירים שיתאימו לכל כיס.

נדנדות לגינה

נדנדות מעץ לגינה הפכו בשנים האחרונות ללהיט גדול בארץ ובעולם- במיוחד לבעלי הבתים הפרטיים שנהנים מחצר גדולה. כיוון שגינה הפכה למרחב כל כך פופולרי ומקום נעים ונוח לשחק בו עם הילדים- רבים מנסים להפוך את המרחב לכזה שגם הילדים יוכלו ליהנות ממנו, שעה שהמבוגרים מתרווחים ושותים קפה ונחים בפינת הרביצה שלהם בחוץ.

יש שמעדיפים להזמין נדנדות בהתאמה אישית לגודל החצר, לגיל הילדים או המבוגרים להם מיועדות הנדנדות, לצבעים ולסגנון החצר ולצרכים של כל אחד ואחת- ויש שמוכנים לרכוש במחיר משתלם יותר נדנדות מהגלריה שלנו.

הלקוחות שלנו מדווחים שהנדנדות הפכו את הגינה שלהם למרחב נעים יותר ומשעשע, הכניסו אנרגיה של שמחה לזמן הרביצה בגינה- והוסיפו עוד אפשרויות משחק לילדים שיוצאים לשחק בחוץ.

למי זה מתאים?

נדנדות אלה מתאימות לכל מי שיש לו את המרחב המתאים בגינה ומעוניין להרוויח זמן משחק בחוץ עם ילדיו, וגם ליהנות מיופין של הנדנדות על רקע הצמחים שמסביב והאווירה שהן מייצרות.

מקהל לקוחותינו הוזמנו בעבר גם נדנדות עבור מבוגרים שנהנים לשבת ולהתנדנד בגינה עם כוס יין וחברים ולהרגיש קצת כמו ילדים כשהם מארחים, או סתם משתמשים בהן כדי להעביר קצת את הזמן בשיחות טלפון משעממות, או פשוט כדי לנוח.

אין ספק שזהו פריט יחודי שמייצר שמחה, יופי ושעשוע- ויש אצלנו בגלריה מגוון אפשרויות שמותאמות לכל לקוח.

"גלריה בכפר- עץ ועיצובים" משלבת גלריה לעיצוב הבית עם נגרית בוטיק, כך שלקוחותינו יכולים לבחור האם הם מעוניינים לבחור מוצר קיים- או להזמין אחד בהתאמה אישית לצרכיו ולטעמו. חייגו אלינו > 052-3770888

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here