קרדיט - Pixabay

קורסים, המעניקים תעודה מקצועית, תוכננו במיוחד כדי לבנות ולשפר מיומנויות מקצועיות קריטיות הדרושות כדי להצליח בתחום הייעוץ וההדרכה, אחד התחומים המבוקשים ביותר בימינו.

אצלנו, במרכז לימודים אלון תוכלו לבחור באחד הקורסים המתאימים בילותר לאישיות ולשאיפות הקריירה שלכם: לימודי ייעוץ זוגי וגישור, קורס גישור משפחתי בגירושין, לימודי קואצ׳ינג, לימודי הדרכת הורים או קורס ייעוץ מיני.

באופן כללי, הקורסים כוללים מספר מפגשים (בין 24 ל-36), כל מפגש נמשך 4 שעות. הלימודים משלבים ידע תיאורטי יחד עם התנסות מעשית הכוללת סימולציות, דיונים ותרגולים. הבוגרים מקבלים תעודת הסמכה.

כדי לגלות עוד על כל אחד מהקורסים הללו, המשיכו לקרוא!

לימודי ייעוץ זוגי וגישור

ייעוץ זוגי וגישור הוא תחום ייעוצי שמסייע לזוגות לחזק את המערכת הזוגית שלהם ולשמר אותה. הקורס מצייד את הסטודנטים בידע שנוגע לדרכים המובילות לזוגיות בריאה, לתקשורת זוגית נכונה וליצירת הרמוניה זוגית. הקורס מעמיד בוגרים שמצוידים במיומנויות ובידע הנדרשים כדי לייעץ ולתת מענה לזוגות שנקלעו למצבים מורכבים, כולל מקרים שבהם בן הזוג נושא אתו בעיות מהילדות או מצבים הקשורים לפערים באינטימיות ובתשוקה של בני הזוג.

בתום הלימודים, הנמשכים 36 מפגשים, תקבלו תעודת יועץ זוגי מוסמך.

קורס גישור משפחתי בגירושין

קורס זה מספק את הידע והכלים הנדרשים להובלת הליך הפרידה המורכב שעוברים זוגות שהחליטו להתגרש, באופן שיאפשר להם להשיג תהליך מכבד והסכם גירושין הוגן, לטובת הילדים וההורים כאחד.

הלימודים מספקים כלים, מיומנויות וידע בהיבטים המשפטיים, הכלכליים והרגשיים הקשורים להליך הגירושין, כולל עריכת הסכם גירושין וליווי מקצועי עד שההסכם מקבל תוקף משפטי.

הקורס כולל 12 מפגשים שבסופם תקבלו תעודת מגשר משפחתי לגירושין.

לימודי קואצ׳ינג

לימודי קואצ׳ינג מכשירים את הסטודנטים לקריירה בתחום האימון האישי. נושאי הקורס עוסקים בטכניקות ובכלים מעשיים שנועדו לפתח מיומנויות בתחום האימון האישי. המשמעות היא שתוכלו ללוות אנשים הזקוקים לעריכת שינוי משמעותי בחייהם, לייעץ ולהדריך אותם כדי שיוכלו לחוות הצלחות בתחום האישי, המקצועי והכלכלי.

במסגרת לימודים אלה תהיו חייבים לעבור גם אימון אישי שכולל 12 מפגשים עם מאמן מוסמך (עלות כל מפגש היא 100 ₪). בתום 36 מפגשים, תקבלו תעודת מאמן אישי מוסמך.

לימודי הדרכת הורים

קורס זה עוסק בהכרת יסודות ההורות, התיאוריות הפסיכולוגיות המרכזיות העוסקות בעולם הילד והמתבגר, והכלים היעילים להתמודדות הורית. קורס הדרכת הורים מצייד את הסטודנטים במיומנויות ובידע הקשור לדרכים היעילות ליצירת גבולות בבית ולשמירתם, להחזרת ההרמוניה המשפחתית ולהשגת שיתוף פעולה עם הילדים. למעשה, קורס זה מצייד את הלומדים בכלים להדרכת הורים המתמודדים עם מורכבויות ההורים מהגיל הרך ועד לבגרות.

בתום 24 מפגשים, תקבלו תעודת מדריך הורים מוסמך.

קורס ייעוץ מיני

קורס ייעוץ מיני הוא קורס השלמה ליועצים זוגיים, ומעניק ידע וכלים לייעוץ גם בתחום המיניות והאינטימיות הזוגות.

הקורס עצמו כולל 12 מפגשים, שבסופם תקבלו תעודת יועץ מיני מוסמך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here