מרכז צעירים עפולה
קרדיט צילום: מרכז צעירים

בעקבות חשיפתו של נתון מדאיג לפיו 80% מהישראלים נמצאים במינוס, החליטו במרכז צעירים בעפולה להעניק לצעירים כלים להתנהלות פיננסית נכונה כבר בתחילת הדרך.

הסוף למינוס: כחלק מהבנת הצרכים של קהל צעירי העיר מרכז צעירים בעיריית עפולה החליט להרים את הכפפה ולקיים הרצאה בנושא שרבים מהצעירים פחות שולטים בו התנהלות כלכלית נכונה , הרעיון נולד דרך שאלון בדיקת צרכים של קהל הצעירים בעיר ולאור הנתון המדאיג שהתפרסם לאחרונה ש- 80% מהישראלים נמצאים במינוס כרוני.

את ההרצאה העבירה עליזה פרץ יועצת עסקית ומאמנת אישית בעלת ניסיון תעסוקתי בתחום הבנקאות, עשרות הצעירים שהגיעו למתחם הברוש זכו לקבל כלים וטיפים רבים בהתנהלות מול הבנקים כמו לדוגמה כיצד להוזיל עלויות של עמלות או ריביות אטרקטיביות בהלוואות. בהרצאה הובהר לא אחת על ידי המרצה שבאמצעות פעולות פשוטות ומעט ידע ומיקוח ניתן להשיג הצעות טובות יותר מהבנקים השונים.

איתי אליהו, מנהל מרכז צעירים, אמר: "עפולה נמצאת בתנופה גדולה שמביאה זוגות ומשפחות צעירות רבות לעיר. משיח משותף שאנו מקיימים עימם עלה הצורך בהרצאות בנושאים פיננסיים ובהתנהלות כלכלית נבונה וכך עשינו. נמשיך להיות קשובים לצרכים של צעירי העיר גם בעתיד".

מרכז צעירים עפולה
קרדיט צילום: מרכז צעירים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here