אלון ארן, אח מוסמך, בזמן חיסון ילדה. צילום: כללית דוברות מחוז צפון

מרפאת 'כללית' קצרין קיימה חגיגה של חיסונים נגד שפעת לילדי קצרין ורמת הגולן.

עשרות ילדים והוריהם הגיעו להפנינג שכלל שפע של פעילויות לילדים ובמהלך האירוע נהנו הילדים והוריהם מחמודי שהגיע לבקר ולבדר את הילדים.

צוות הסיעוד האהוב הדריך את המשפחות על חשיבות ההתחסנות נגד נגיף השפעת והסיבה העיקרית להתחסנות נגד השפעת היא מניעת מחלה קשה וסיבוכיה כגון דלקת ריאות, דלקת במוח (אנצפליטיס), החמרה של מחלת ריאות כרוניות ואף מוות.

כמו בשנים קודמות החיסון מיועד לכלל האוכלוסייה מעל גיל 6 חודשים, בדגש מיוחד על אנשים בסיכון גבוה לסיבוכי שפעת: חולים במחלות כרוניות, בני 50 ומעלה ובמיוחד מעל גיל 65, פעוטות בגיל חצי שנה ועד שנתיים, אנשים עם עודף משקל, נשים הרות ולאחר לידה ועובדי מערכת הבריאות.

"הקשר האישי שלנו עם המטופלים חשוב לנו ואנו נמשיך עם הפעילויות הייחודיות לעידוד אורח חיים בריא. אנו נמשיך להעניק את השירות האיכותי ביותר והמקצועי ביותר עבור מטופלינו" סיפרה נעמה הרשקוביץ, מנהלת הסיעוד של המרפאה.

"השפעת כבר כאן והתחלואה בעלייה. אנו עדים מקרי תחלואה קשים ומסכני חיים. אנו קוראים לכם להגיע למרפאות ולהתחסן נגד השפעת, כדי להגן על עצמכם ועל הקרובים לכם. החיסונים ניתנים במרפאות כללית, במרכזי בריאות האישה ובמרכזי בריאות הילד" סיכם ד"ר מאיר קוסמיארסקי בילרד מנהל המרפאה.

מומלץ לזמן תור באתר, באפליקציה או במרפאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here