דר צבי מילוא | קרדיט: דוברות כללית

במרכז לבריאות האישה של כללית בעפולה נפתחה מרפאת נערות ומתבגרות. ד"ר צבי מילוא מומחה ברפואת נשים ויולדת וחבר באגודה הישראלית לגניקולוגיה של ילדות ומתבגרות מסביר: "המפגש הראשון עם רופא הנשים צריך להתקיים באווירה נוחה ורגועה, מלווה בהסבר מקיף ובקצב של הנערה"

 

הביקור הראשון אצל רופא הנשים, הוא לרוב חוויה מרגשת המלווה במבוכה, חששות, ושאלות רבות. לעיתים חרדה מבדיקה רפואית, חשש לפגיעה בחיסיון רפואי, דוחות או מונעות את הגעת הנערה לקבלת טיפול רפואי חיוני ולעיתים אף דחוף.

ד"ר צבי מילוא, בן 42  ממעלה גלבוע, נשוי ואב ל4, סיים התמחות בנשים ויולדות בבי"ח רמב"ם וחבר באגודה הישראלית לגניקולוגיה של ילדות ומתבגרות, יעניק שרות לנערות במרפאה חדשה שנפתחה במרכז בריאות האישה של כללית עפולה, בניהולו של ד"ר שלמה בטינו.

"הקמנו את המרפאה במטרה להעניק שירותי רפואת נשים מותאמים וייעודיים לילדות ונערות מגיל 0-20 והוריהן. הרציונל הינו לאפשר פגישה ראשונה עם רופא נשים במרפאה ייעודית, כשהנערה וההורים יודעים שצוות המרפאה מכיר ומכוון לצרכים הייחודיים של אוכלוסייה זו, דבר שיכול לעורר אמון ולתת מענה לחששות ולעודד שיתוף פעולה והיענות לטיפול רפואי, מסביר ד"ר שלמה אליהו, מרכז תחום רפואת נשים בקהילה.

"במהלך עבודתי במרכז לבריאות האישה הבנתי שיש ביקוש רב לתחום, אני מקבל פניות ושיחות רבות של הורים ששואלים שאלות שמטרידות אותם ומתייעצים. חשוב לי שירגישו בנוח ויקבלו תשובה מותאמת ומקצועית. הנערה תמיד תתקבל בסבלנות, בשיחה עם ההורה והנערה, אסביר בפירוט רב את מהלך הביקור, אפחית ככל האפשר את רמת החרדה, ואבקש את רשותה לפני כל פעולה, מספר ד"ר מילוא.

 

ד"ר צבי מילוא מהווה שילוב מצוין של רופא נשים בעל התמקצעות בתחום האנדוקרינולוגיה  וברפואת מתבגרות והצטרפותו למרכז לבריאות האישה מהווה תוספת משמעותית וייחודית למגוון השרותים הניתנים במרכז. השרות של ד"ר מילא, זוכה להערכה רבה הן מהקולגות, הרופאים שמעריכים את העובדה שתמיד זמין לעצה והכוונה והן מהמטופלות שיודעות להעריך ולהוקיר את מומחיותו. משתף ד"ר שלמה בטינו מנהל המרכז לבריאות האישה בעפולה.

 

מרפאת הנערות תעניק שרות בנושאים הבאים: הכרות ראשונית עם רופא הנשים, בעיות התפתחות בילדות צעירות, התבגרות מינית מוקדמת/מאוחרת, בעיות במחוז החודשי, בעיות הורמונליות, התאמת אמצעי מניעה, אבחון וטיפול באנדומטריוזיס, דימומים וזיהומים באברי הרבייה, הריון לא רצוי, רפואה להט"בית גניקולוגית. יש צורך בהפניה מרופא משפחה/רופא ילדים או רופא נשים ובליווי הורה במקרה של נערה עד גיל 16.

אנו בכללית פועלים כדי להעניק את השרות הטוב ביותר עבור מטופלינו ומאמינים כי חווית מטופלת טובה היא חלק אינטגראלי מטיפול רפואי איכותי ומשפיעה על תוצאותיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here