צילום דוברות כללית

לצוות מרפאת כללית מגדל העמק, הצטרף מרק אויסגולד, בן 31 נשוי ואב לילדה בת שנה, שמונה לאחרונה למנהל האדמיניסטרטיבי של המרפאה ויהיה אחראי על מגוון תפקידים הכוללים מתן מענה למטופלים, שיחות טלפוניות, אישורים והתחייבויות כספיות, ניהול כוח האדם במשרד, טיפול שוטף בבקשות של הרופאים ובקשר בין המטופל לרופא, בין הרופאים לאחיות ובית המרקחת.
אויסגולד, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ממכללת עמק יזרעאל, התגורר עד לאחרונה במגדל העמק ובשנת 2017 החל לעבוד בכללית מחוז צפון ככלכלן במחלקת המידע הניהולי של המחוז, ובחמשת החודשים האחרונים הוא המנהל האדמיניסטרטיבי במרפאת כללית מגדל העמק.

"המרפאה שלנו היא מאוד משפחתית וכיף להגיע בבוקר ולדעת שאני שם בשביל המטופלים, שאני יכול לעזור לאנשים. גם אם זה לא תמיד אפשרי ותלוי בנו, נעשה הכל למצוא את הפתרון הטוב ביותר למטופל. כאשר אנחנו מקבלים פידבקים מהמטופלים, הכרת התודה של המטופלים יוצרת הרגשה טובה ומאוד משמעותית. אני מקווה להצליח לממש את עצמי בעבודה ולעזור כמה שאפשר למטופלים" שיתף אויסגולד.

במרפאת כללית מגדל העמק, בניהולו של אדהם יחיא, ניתנים שירותי רפואה בתחומים: רפואת משפחה, נשים, אורתופדיה, אף אוזן גרון, עיניים, כירורגיה וכירורגית שד, קרדיולוגיה, אורולוגיה, כאב, מחלות ריאה, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, המטולוגיה, עור, גריאטריה, תזונה ודיאטה, עבודה סוציאלית רפואית, מכון פיזיותרפיה, שירותי סיעוד, שירותי משרד – מינהל ובית מרקחת.

"אנו מברכים על הצטרפותו של מרק למרפאה. אנחנו פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים ולשיפור זמינות עבור ציבור לקוחותינו. בשבועות הקרובים יחלו עבודות חיפוי חזיתות המרפאה ובינואר יערך שיפוץ נרחב של הקומה השנייה ויחלו עבודות להקמת מכון רנטגן. אצלנו, מטופלי כללית בידיים טובות. המטופלים מקבלים את השירות הרפואי המקצועי הטוב ביותר תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית" בירך ד"ר יחיא.

"אני מברך על הצטרפותו של מרק ואני בטוח שהמקצועיות, הידע, השירות המסור מהווה תרומה גדולה לציבור מטופלינו אין לי ספק שמרק יצעיד את המרפאה להישגים רבים" סיכם רפי ברום, המנהל האדמיניסטרטיבי של מחוז צפון בכללית.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here