צילום: דוברות המכללה

מייאסם וראמי נרגשים מאוד לאחר שזכו לציון הגבוה ביותר בפרויקט הייחודי שהגישו לבוחני מה"ט.
השניים סטודנטים שנה ג' במגמת הנדסת תוכנה, עבדו ברצינות, ביסודיות, על פיתוחו של פרויקט הגמר המצטיין הפגינו יצירתיות.
רון להב, ראש המגמה: "אני בהחלט מתפעל מאיכות הפרויקטים החדשנים והיצירתיים. מייאסם וראמי הגישו פרויקט מרשים במיוחד, משחק אסטרטגיה וחשיבה מרתק, שקיבל את הציון הגבוה ביותר, מאה."
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: "גאה בסטודנטים ובצוותי ההוראה במגמת תוכנה שהגישו פרויקטים יצירתיים ופורצי דרך, משמעותיים וחדשניים."

ראמי ג'רג'ורה ומייסאם חוג'יראת, סטודנטים שנה ג' במגמת תוכנה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הגישו פרויקט גמר ייחודי ומרתק, משחק אסטרטגיה וחשיבה פרי מוחם הקודח, פרויקט אשר זכה לציון הגבוה ביותר, מאה.
ראמי, 34, עובד בחברת תוכנה בכרמיאל, רואה בלימודיו במכללה את הגורם המשמעותי להצלחתו." אני מתגורר מרחק דקות אחדות מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל, טבעי היה שאלמד שם ובכל רגע שם זכיתי ללמידה איכותית עם צוות מרצים מצוין וראש מגמה המשקיע רבות להצלחתנו.
החלטתי יחד עם חברי מייסאם, להגיש פרויקט מחוץ לקופסא, משהו שונה, משחק האסטרטגיה המיוחד שלנו שבוודאי יהיו לו פיתוחי המשך ושדרוגים."

שותפו לפרויקט, הסטודנט, מייסאם חוג'יראת, 22, משתף: "פרוייקט הגמר שלנו הוא מיוחד, רצינו ליצור משחק שבכל העולם ישחקו אותו, אנחנו עדיין בשלבי סיום ולכן לא רוצים לחשוף את המיוחדות של משחק האסטרטגיה שלנו.
הגעתי למגמת התוכנה במכללה בשל אהבתי את המקצוע, כשחיפשתי מקום ללמוד, לא הייתה לי התלבטות, בחרתי במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ולא רק בגלל הקירבה הגאוגרפית, אלא בשל הרמה הגבוהה והצוות האכפתי שרוצה מאוד בהצלחתנו."
בכוונת ראמי ומייסאם לשווק את משחק האסטרטגיה בחמש שפות, עברית, ערבית, אנגלית, ספרדית ורוסית.
"ראש המגמה, רון להב, הוא עבורי לא רק מרצה אלא בעיקר אח גדול, חבר אשר הדריך אותי במסירות, אני פשוט אוהב אותו," אומר ראמי.

רון להב, ראש מגמת תוכנה אמר: "בשיתוף עם מנכ"לית המכללה, אנו ממשיכים לבדל את עצמנו, ברעיונות חדשים ומקוריים, ביצירת קשרים ייחודיים עם התעשייה, בחידוש תכנים לימודיים, שאין בשום מכללה בארץ.
במגמה שלי בוצעו מהלכים הנלמדים כיום בכל בתי הספר להנדסאים בארץ, הדבר בא לידי ביטוי בגידול מרשים בהרשמה למגמת התוכנה אנחנו ספינה קטנה שמתמרנת מהר."

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here