צילום - יח"צ

עמותת תיירות 'ארץ הגליל', המטפלת במרחב הגליל המזרחי, בחרה במשרד 'תקשורות' בבעלות יעל שביט, לטיפול בתחום יחסי הציבור והאסטרטגיה. את העמותה מנהלת כיום דורית אלמליח, מנהלת מט"י צפון הגליל.

הבחירה במשרד תקשורות החלה חודש לפני מגפת הקורונה, כך שהטיפול בתחום יחסי הציבור בשגרה והכנה לעונת התיירות באביב תוך יממה, כבר לא הייתה רלוונטית והעבודה התרכזה בניהול תקשורתי של משבר ענף התיירות, תוך הכנת תכניות ל'יום שאחרי'.

צילום – יח"צ

אומרת יעל שביט, בעלת משרד תקשורות: משרדנו עוסק גם בשגרה במצבי משבר ומאבקים. התכניות שהוכנו לעמותת התיירות לא היו רלוונטיים והיה צריך לעבור מיד למצב של טיפול במשבר וכך גם בוצע לאורך כל התקופה האחרונה. אני מקווה שעם החזרה ההדרגתית לשגרה, יצטרפו עוד תיירנים לעמותה בניהולה החדש ונוכל לקדם את תיירות הגליל העליון הנפלאה באזור המטויל ביותר בישראל, תוך איגום משאבים וכוחות של כלל הרשויות והגורמים, לטובת התיירנים, העסקים הקטנים והאזור כולו, שנהנה מהכנסות מענף התיירות, שגם מעסיק מאות אנשים ומפרנס משפחות רבות. "אלו שבחרו להמשיך להעסיק יועצי אסטרטגיה ותקשורת בימי המשבר, יצלחו את התקופה של 'היום שאחרי' ביתר הצלחה, מוכנים ומודעים למהלכים הקרובים בכל תרחיש. עמותת תיירות 'ארץ הגליל' פעלה לאורך התקופה האחרונה לקידום תכניות פעילות בזמן המשבר, קשר עם התיירנים והעסקים וכן העבירה הרצאות מקצועיות בזום, תוך קשר קבוע עם משרדי התיירות וראשי הרשויות באשכול גליל מזרחי וכעת תפעיל את התכנית לקידום התיירות בגליל, בשלב ראשון עם פתיחת חדרי האירוח ושמורות הטבע ובשלב שני המלונות ובתקווה גם למסעדות ואישור שימוש בבריכות השחייה וכד'.

משרד 'תקשורות' לייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, נוסד לפני 28 שנים, בבעלות יעל שביט, מרצה לתקשורת וחברה בארגון 'רוטרי ישראל'. המשרד מייצג ארגונים חקלאיים, מרכזי מחקר ופיתוח, תעשיות היי טק, מפעלים, מלונות, כפרי נופש, מסעדות ועוד.

המשרד ממוקם בגליל ולאחרונה נפתחה שלוחת המשרד גם ברמת גן. בין לקוחות המשרד: גני התעשייה של סטף ורטהימר, מועצה אזורית הערבה התיכונה, איגוד ערים כינרת, מכון המחקר מיגל, מעוף-הסוכנות לעסקים קטנים בינוניים במשרד הכלכלה, מועצת הדבש, החברה לפיתוח הגליל (מפעלי קיבוצי הגליל העליון), תיירות עין גב, הגושרים מלון בטבע, מו"פ ערבה תיכונה וצפונית, מו"פ צפון ועוד. המשרד זכה בפרס מטעם איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל לפרויקט 'רכבת העמק' של חברת נתיבי ישראל.

צילום – יח"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here