מתחם הבילוי
צילום דרור כץ

לאחר שסדרת מופעי הקיץ של מתחם הבילוי "המצודה" בגני הפסטיבל הוכתרה בהצלחה, יוצאת "המצודה" בליין מופעי חורף שיתקיימו החל מה-14 בנובמבר באולמות האבירים בעכו העתיקה.

את הסדרה החדשה יפתח הזמר לירן דנינו שכבר רשם סולד אאוט למופע החורף הראשון.

בליין החדש יתקיימו מופעים בחדר האוכל הצלבני שבאולמות האבירים עם כ-250 מקומות ישיבה בלבד.

את אירועי "המצודה" מובילים ביד רמה מנכ"ל עיריית עכו, אוהד שגב וראשת מינהל קשרי קהילה, ליזו אוחיון בגיוס מימון מיוחד של ראש העיר עכו שמעון לנקרי עבור המיזם המבורך. אירועי "המצודה" מתקיימים  בשיתוף החברה לפיתוח עכו העתיקה בראשות יובל פורת.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי אמר, כי ההצלחה של מופעי הקיץ של "המצודה" הוכיחו שלאירועי התרבות והפנאי הללו יש ביקושים גבוהים במיוחד. "אני שמח לבשר שקונספט אירועי החורף נבחר בקפידה על מנת לאפשר לתושבי העיר והסביבה ליהנות ממוסיקה איכותית ומגוונת במחיר השווה לכל נפש", אמר לנקרי.

גם באירועים אלה יעמוד מחיר כרטיס הכניסה על 69 ₪ בלבד, אלא שכדי ליהנות מהמופעים יש להזדרז ולרכוש כרטיסים בקופות חיפה/ת"א – 2207* או באתר המצודה. מספר המקומות מוגבל בהחלט!

להלן סדר המופעים שיתקיימו בישיבה באולמות האבירים: 14.11 – לירן דנינו, 21.11 – גיא ויהל,  5/12 – אריאל זילבר, 26/12 – עומר נצר, 9/1 – קובי אפללו, 23/1  – כנסיית השכל, 6/2  – דניאל סלומון ודנה עדיני, 20/2  – קרן פלס במופע פסנתר, 5/3 – דני רובס, 19/3 –  אליעד במופע אקוסטי.

אז למי אתם מחכים. יש היכן לבלות בעכו!

מתחם הבילוי "המצודה" בעכו יוצא עם ליין מופעי חורף באולמות האבירים בעכו העתיקה
צילום דרור כץ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here