PIXABAY

בהובלת משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר, החל השבוע מבצע למתן מנה רביעית של חיסון נגד קורונה עבור אלפים מדיירי הדיור הציבורי המתגוררים בבתי גיל הזהב, שמנהלת חברת עמידר ברחבי הארץ. מבצע זה הינו חלק מהמאמץ הלאומי בשמירה על בריאותם של אוכלוסיית בני הגיל השלישי במדינת ישראל מפני נגיף הקורונה וגל התחלואה הנוכחי.

בתוך כך, גם בבית גיל הזהב שמנהלת עמידר בעיר נוף הגליל, המצוי ברחוב ארבל 18, ובו מתגוררים 134 דיירים, התקיים בשבוע שעבר מבצע חיסונים ובדיקות וזאת באמצעות מד"א. כידוע, מזה יותר משנה וחצי שבתי הדיור המוגן שבניהול חברת עמידר מתפקדים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תחת הקפדה דקדקנית לטובת מניעת תחלואה.

PIXABAY

חברת עמידר החדשה מנהלת כיום עבור משרד הבינוי והשיכון 34 בתי גיל זהב הכוללים כ-3,200 יחידות דיור בהן מתגוררים כ-3,400 דיירים. בתים אלה מספקים פתרונות דיור הולמים, מענה סוציאלי ופעילויות חברתיות לדיירים.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "משרד הבינוי והשיכון רואה לנגד עיניו את בריאותם של דיירי בתי גיל הזהב ועושה ככל שביכולתו לדאוג להם גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה קהילתית בתקופה זו של הקורונה. אני קורא לכל דיירי בתי גיל הזהב להגיע להתחסן בפעם הרביעית על מנת שנהיה בטוחים שבגל הנוכחי כל דיירי הבית יישארו בריאים. רק כך נוכל לשמור על שגרת חיים בריאה ושקטה עבור אוכלוסייה חשובה זו".

יו"ר חברת עמידר, יאיר זילברשטיין: "חברת עמידר שמה בראש מעייניה את השמירה על בריאותם של אוכלוסיית בני הגיל השלישי מפני נגיף הקורונה. בשיתוף פעולה עם מד"א, נדאג שבימים הקרובים אוכלוסייה זו, המתגוררת בבתי גיל הזהב שמנהלת עמידר, תקבל את המנה ה-4 של חיסון הקורונה. נמשיך לעשות ככל שיידרש ולפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד הבינוי והשיכון, במטרה לשמור על בריאותה של אוכלוסייה יקרה זאת".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here