נחנך מוקד מידע תיירותי לנופשים ומטיילים בגליל ובגולן
אינדי פארק

ביזמת עמותת "ארץ הגליל" ובי"ס שדה "קשת יהונתן"

עמותת "ארץ הגליל" ובי"ס שדה "קשת יהונתן" חנכו מוקד מידע תיירותי חדש, המאפשר לנופשים והמטיילים בגליל ובגולן, תכנון טוב ומדויק יותר של מסלולי הטיול בהתאם לעונות השנה. המוקד מעניק מידע מקצועי, מענה אנושי באמצעות הטלפון, על ידי מדריכי בי"ס שדה קשת יהונתן, זאת על מנת להפוך את הטיול בצפון, לחוויה מתאימה לסגנון הטיול שמבקש כל מטייל וכל משפחה.

נחנך מוקד מידע תיירותי  לנופשים ומטיילים בגליל ובגולן
צילום חירות תמרי

דורית אלמליח, מנכ"לית עמותת התיירות "ארץ הגליל" אומרת, כי במשך חודשי הקורונה האחרונים, קיימה עמותת "ארץ הגליל" מפגשים מקוונים עם תיירני האזור, במטרה לסייע בהתמודדות עם המשבר. בשיחות אלו וכן כבקשה של הנופשים והמטיילים, עלה הצורך בהקמת מוקד מידע מעודכן ומקצועי, המאפשר מידע על מקומות לינה, אתרי תיירות, נחלים זורמים מסעדות ועוד, בהתאם למצב.

נחנך מוקד מידע תיירותי  לנופשים ומטיילים בגליל ובגולן
-צילום ליבנה שלוי, קשת יהונתן

ספי רץ, הממונה על פיתוח עסקי-אסטרטגי בעמותת התיירות "ארץ הגליל" אומר, כי הקמת מוקד המידע נובע מצורך אמיתי מהשטח והתיירים המגיעים לצפון המעוניינים בנופש מותאם לצרכים ולרצונות שלהם, אך היכרותם עם השטח מועטה, כך שלא נפרסת בפניהם תמונת התיירות המלאה והאפשרויות הקיימות שיש לגליל ולגולן להציע. "הנופשים והמטיילים המגיעים לגליל, לעיתים אובדי עצות מבחינת היכולת לדעת מהן האטרקציות ואילו פעילויות קיימות, מה מתאים לגילאים השונים, אילו מסלולי טיול ישנם, מה דרגות הקושי, אילו מסעדות פעילות, מה ניתן לראות במרכזי המבקרים וכד'. הנופשים ניצבים בפני קושי לתכנן את ימי הנופש מבחינת מה שנכון להם, מה מתאים למזג האוויר, אילו מקומות שינו פניהם בעקבות הקורונה, האם מותאם לתקציב שתוכנן וכד'.  מרכז המידע מאפשר לתת תחושה שהם מגיעים לנופש מוצלח ומהנה בגליל, שהם כה מייחלים לו, בעיקר בתקופה זו" אומר רץ.

נחנך מוקד מידע תיירותי  לנופשים ומטיילים בגליל ובגולן
צילום אביתר ליכטמן, קשת יהונתן

אביתר ליכטמן, פיתוח תוכן והדרכה בבי"ס "קשת יהונתן", אומר : "היוזמה חשובה למטיילים ולתיירנים כאחד. המוקד ישמח לתת מענה לכל המטיילים המתלבטים לגבי הנופש בגליל ובגולן ולכל סוגי הטיולים: טיולי משפחות, שכשוך במעיינות, מסלולים למיטיבי לכת ועוד. בנוסף, ניתן להתעדכן באתר התיירות "ארץ הגליל" במידע על האפשרויות הרבות לנופש מותאם בגליל ובגולן וגם הזמנות לסיורים מודרכים יזומים. המידע וההדרכה מאפשרים 'לתפור' את המסלולים לפי צרכי ורצונות המטיילים, לאור מטרתו העיקרית של  מוקד המידע, להנגיש לעם ישראל את הצפון המקסים".

נחנך מוקד מידע תיירותי  לנופשים ומטיילים בגליל ובגולן
אינדי פארק

מוקד מידע לנופשים ומטיילים בגולן ובגליל –  073-7577572

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here