קרדיט Canva

העסק שלך נמצא בקשיים ויש לך צורך במזומן ומהר, הלוואה היא לא דבר שבא עכשיו בחשבון, בטח לא כשהעסק טובע בחובות והלוואות בכל מקרה. כדי לצאת מהבור יש צורך למצוא מקור של כסף מזומן שאינו תלוי בדבר, והמקור הזה נמצא ממש מתחת לעיניים בדמות שירות ניכיון צ ק שהופך את הכול לפשוט יותר. איך זה עובד? כדאי להמשיך לקרוא.

ניכיון צ'קים אז והיום

לפעמים לאנשים יש קונוטציה לא טובה עם המילים ניכיון צ ק והדבר מובן – בעבר באמת היה מדובר על תחום אפור ולא מוסדר, אך בעשורים האחרונים מדובר על תחום מפוקח ומאושר על ידי כל גופי המדינה, ומי שמעוניין לבצע ניכיון צ'קים רק צריך לוודא שהוא עושה זאת למול עסק לגיטימי שנמצא בפיקוח של משרד האוצר והכלכלה.

כולם מרוויחים מעסקה כזו – העסק מקבל את הכסף שלו מראש ומבלי להיות חייב דבר לאחר מכן, והחברה לניכיון מקבלת את העמלה שלה והיא גם לא מסתכנת – בדרך כלל היא תבצע את הניכיון בידיעה שהיא עושה זאת עם עסק לגיטימי ומאושר.

איך חברת הניכיון בוחרת עבור מי לנכות צ'ק?

לא כל אדם שיבוא עם צ'ק לחברת ניכיון יוכל לפדות אותו ולקבל עליו מזומן. חברות ניכיון צ ק עובדות עם גופים מסודרים, חברות ועסקים המעוניינים לפדות כמות של צ'קים או צ'ק אחד בסכום משמעותי. הם יבדקו את הצ'ק לעומק ויוודאו שמדובר על מקור מהימן. כדאי לדעת – ככל שיהיה מדובר בצ'ק אמין יותר, כך יגבר הסיכוי שיאשרו את העסקה וינכו את הצ'ק, וככל שיהיה מדובר בגורם מעורפל, חברה לא מוכרת או מישהו שהתגלה שמוסר התשלומים שלו לא גבוה, יש סיכוי שהעסקה לא תתבצע או שהיא תתבצע עם עמלה גבוהה למדי.

מה בעצם קורה כשאתם מנכים צ'ק?

פעולת ניכיון צק די פשוטה – עסק שיש לו צ'קים דחויים מחברה, עסק או אדם והוא מעוניין לפדות אותם לפני הזמן, לא יוכל לעשות זאת דרך הבנק. הבנק מאפשר הפקדה ושמירה של הצ'ק עד לתאריך הפדיון, אך חברת הניכיון מציעה לפדות את הצ'ק כבר עכשיו, לקבל עבורו במזומן את סכום העסקה וניכוי של עמלה עבור העסקה.

מהם יתרונות ניכיון הצ'קים?

איך זה שונה מהלוואה אתם שואלים? ובכן, ההבדל היחידי הוא שהריבית על ההלוואה מתחלפת בעלות העמלה, אך החיובי שבתהליך הוא שהכסף כולו מגיע אליכם באופן מידי, ולאחר מכן אין צורך לבצע החזרים נוספים. הפלוס הגדול הוא היכולת לקבל את הכסף מראש ללא התחייבויות מאוחרות יותר. בצורה כזו עסק יכול להרים את הראש מעל המים בתקופות קשות, עם כסף שמגיע לו בכל מקרה.

מדוע עסקים מסכימים לקבל צ'קים דחויים?

כיוון שפעמים רבות עבודה מול חברות ועסקים גדולים מצריכה את הגמישות הזו. הבחירה שלא להסכים לקבל את הצ'קים הללו היא בחירה שלא לקבל את הכסף כלל. עבור חברת ניכיון צ ק מדובר בדרך כלל על כסף בטוח, כיוון שאותם ספקים וחברות גדולות מהווים גוף פיננסי יציב שקל לגבות ממנו את התשלום והסיכון שלהם כחברת ניכיון צ'קים נמוך. כאשר אתם פונים לעסק לניכיון צ'קים עליכם לוודא שמדובר על עסק מפוקח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here