קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

ראשי סניף "ניצ"ן" ביקרו בלשכת ראש העיר לכבוד מבצע ההתרמה הארצי לאגודה.

ראש העיר אלי ברדה אירח את ברוך זוארץ, יו"ר הוועד המנהל, ורונית גל, מנהלת סניף "ניצ"ן" בעיר, לקראת יום ההתרמה הארצי של אגודת ניצן. בצל משבר ה"קורונה", השנה התנהל יום ההתרמה בפעם הראשונה באופן דיגיטלי: תלמידי בתי הספר לא פקדו את בתי התושבים לאיסוף התרומות, אלא הפיצו ברשתות החברתיות קישור באמצעותו הועברו התרומות לאגודה. הכספים שנתרמו ישמשו לסיוע למשפחות מוחלשות במימון עלויות אבחון, טיפול והוראה מתקנת.

אגודת "ניצ"ן" הוקמה בישראל בשנת 1964, והיא הארגון הגדול בארץ לאבחון ולטיפול בילדים ובבוגרים עם לקויות למידה וקשיי קשב וריכוז. פעילותה המקצועית ועתירת הניסיון של האגודה לאורך השנים, בשיתוף עם האקדמיה ומשרד החינוך, הביאה להגברת המודעות לתחום לקויות הלמידה, והיא פועלת למיצוי הפוטנציאל הגלום באותם ילדים ובוגרים. השנה נערך יום ההתרמה של אגודת "ניצן" בשיתוף עם ארגוני החרשים, עמותת נט"ל וער"ן.

כיום יש לאגודת "ניצן" 40 סניפים ברחבי הארץ, וביניהם סניף מגדל העמק אשר נוסד בשנת 2000 ביוזמת ראש העיר אלי ברדה. בשנה החולפת מונה ברוך זוארץ ליו"ר הועד המנהל, והחליף בתפקיד את אבי דותן, אשר נמנה על מייסדי הסניף. הסניף זוכה לתמיכת עיריית מגדל העמק, ולאחרונה עבר למשכנו החדש ברח' הנשיאים בצמוד למוקד הרפואי ליד ביה"ס "אורט רוגוזין", במבנה מותאם ונגיש שהקצתה לו העירייה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here