קרדיט: Pixabay.com

ריהוט מרופד הוא תוספת עיצובית ופונקציונלית לכול חלל בבית. עם זאת, במהלך הזמן מתחילים הספות או הכורסאות המרופדות לעבור תהליך טבעי של בלאי. שימוש בשירותיה של חברה מקצועית לניקוי ריהוט מרופד, תוכלו להחזיר לריהוט את מצבו המקורי היפהפה.

ניקוי ספות מקצועי – יתרונות

אם אתם מתלבטים האם לשכור את שירותיה של חברת ניקיון בצפון, כדי לחדש את הריהוט המרופד שלכם, או להסתפק בשואב אבק שלכם? כדאי שתכירו כמה מהיתרונות הבולטים של ניקוי ריפודים מקצועי.

להאריך את תוחלת החיים של הריהוט שלכם
אחד היתרונות המרכזיים של ניקוי ספות מקצועי הוא היכולת שלו להאריך את תוחלת החיים של הריהוט המרופד שלכם. כאשר הספה או הכורסה מלאה בלכלוך וכתמים, רוב הסיכויים שתתחילו לחשוב על החלפתה בריהוט חדש. עם זאת, באמצעות העצמה המדהימה שמציע לכם ניקיון ריפודים מקצועי, תוכלו להחזיר את הרהיטים שלכם למצבם המקורי והם ייראו כמו חדשים.

לשפר את איכות האוויר בתוך הבית
ניקוי ריפודים מקצועי יכול גם לשפר את איכות האוויר שאתם נושמים בתוך הבית.

רהיטים מרופדים יכולים להיות מקור טבעי להצטברות אבק, קרדית האבק וחלקיקים אחרים. כאשר חלקיקים אלה חודרים לאוויר הפנימי של הבית, בני המשפחה עלולים להתחיל לחוות בעיות בריאותיות.

זה נכון במיוחד אם יש לכם ילדים וקשישים המתגוררים בבית, כיוון שהם הרגישים ביותר לאיכות אוויר ירודה. מזהמי אוויר בתוך הבית עלולים, בין השאר:

להוביל למצוקה נשימתית
להחמיר מצב של אסתמה
לכן, חשוב להקפיד ולחסל אותם בכול הזדמנות אפשרית.

בנוסף, אם בבית יש חיות מחמד, הקשקשים והפרווה שלהם נלכדים בסיבי הריהוט המרופד, ושאיבת אבק בלבד לא תספיק כדי להסיר את ההצטברות של אלרגנים אלה.

חברה מקצועית לניקוי ספות בחיפה תבצע ניקוי עמוק ומקצועי שיבטיח שכול בני המשפחה ינשמו אוויר נקי ובריא בבית.

להסיר כתמים מכוערים מהריפוד
יין אדום שנשפך בטעות על הספה, והותיר אחריו כתם שלא הצלחתם להסיר במלואו גם לאחר שימוש בתכשירי ניקוי המיועדים לכך, או כפות הרגליים המלוכלכות שהילדים נוטים להשעין על הריפוד כשהם יושבים על הכורסה, הופכים את הרהיט היפה שלכם לפריט מוכתם, דהוי ועלוב.

 

שומרים על ריהוט נקי עם המבריקן

כדי לחדש את הרהיט המרופד, שקלו להזמין ניקוי ספות מקצועי. עם טכנולוגיית הניקוי המתקדמת של ימינו, חברת הניקיון יכולים להבטיח העלמה מוחלטת של כל הכתמים המכוערים על ריפוד הספה והכורסאות. לאחר השלמת תהליך הניקוי המקצועי, תופתעו מהמראה היפה של הרהיט הישן שלכם, ותשמחו שלא מיהרתם להחליפו בחדש.

חברת ניקיון המבריקן, יכולה להחזיר לספה שלכם את המראה המקורי שלה ולרענן את עיצוב הסלון שלכם. במקום להחליף את הריהוט בסלון, בואו לחדש אותו! ברשותנו הציוד העדכני ביותר, הנדרש לביצוע ניקיון ספות יסודי ויעיל וחומרי ניקוי שעומדים בתו התקן, לשמירה על בריאותכם. ואחרון אחרון חביב, צוות העובדים שלנו מחויב לבצע עבודה יסודית כדי שתוכלו להמשיך וליהנות מהרהיטים האהובים עליכם עוד שנים רבות. אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 072-3921466.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here