קרדיט: Canva

בשנת 2019 נכנס לתוקפו החוק ששינה את כל הליכי פשיטת הרגל המוכרים והביא לתנאים והליכים חדשים ומתוך כך, גם לבשורות חדשות לבעלי חובות להוצאה לפועל. אם בעבר כבר שמעתם על הליך חדלות פירעון או פניתם אל עורך דין לחדלות פירעון בחיפה או בכל מקום אחר, לבטח אתם יודעים במה מדובר. יחד עם זאת, במידה ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין העוסק בתחום זה, חשוב להכיר את החוק כראוי ולהבין אותו לעומק.

מהו הליך חדלות פירעון?

הליך חדלות פירעון הוא למעשה הליך של שיקום כלכלי שקיים עבור בעלי חובות שלא משלמים לנושים את החוב על פי הנדרש ממערכת המשפט וההוצאה לפועל. כל אדם בעל חובות יכול להגיש בקשה להליך חדלות פירעון, אך רצוי שלא יעשה זאת לבד אלא יסתייע בשירותיו של עורך דין חדלות פירעון בצפון או בכל מקום אחר בארץ שבו יש צורך בשכירת השירות.

איך פותחים הליך של חדלות פירעון?

כדי לפתוח הליך של חדלות פירעון צריך להגיש את הבקשה הפורמלית לממונה על הליך זה.
ההגשה כוללת את מילוי הטופס, צירוף המסמכים הרלוונטיים ותצהיר שהינו חתום על ידי עורכי הדין המייצגים אתכם. מטרת ההליך היא לבסוף לאפשר לחייבים להגיע להסדרי חובות נוחים אשר גם יאפשרו את החזר החוב וגם את החזרת החיים של החייבים למסלול כלכלי שפוי ורגוע. בשלב זה, תוגש תכנית לממונה על ההליך שתכלול בתוכה תעדוף של ההחזרים לנושים וזאת בהתאם לחוקים הרלוונטיים. סכום חודשי, הגבלות שונות, שהחייב יהיה מודע לכך שיוטלו עליו וגם תנאים לקבלת ההסדר. בתי המשפט לא מקבלים את הבקשות הללו באופן אוטומטי אלא על סמך החלטה, ואף יכולים לשנות את סוג ההגבלות שהחייב יקבל על עצמנו בהתאם לראות עיניהם. ולכן, חשוב שיהיה לכם עורך דין שמבין בנושא, בקיא בחוקים ויש לו מספיק ניסיון להתמודדות מול בתי המשפט בנושא זה.

מגיע לכם ייצוג מקצועי וסבלני

אין שום סיבה שתהיו בהליך זה בייצוג שאינו מקצועי ואינו מכבד והולם, ולכן, חשוב שתבחרו עורכי דין שיש להם את הוותק, הניסיון, והמקצועיות לטפל בכם. מדובר בנושא רגיש ומורכב ולכן המקצועיות מאוד חשובה וגם היכולת להעניק את השירות הסבלני ביותר.
עורכת הדין ענבל שטרן טל היא עורכת דין וותיקה ובעלת ניסיון, מוניטין ובקיאות גבוהה בחוקים. עו"ד שטרן פעילה משנת 2012 בייצוג של חייבים ונושים בתהליכי חידלון פירעון ומאמינה בשקיפות מלאה, בשיתוף הלקוחות בתהליך, בזמינות גבוהה ובשירות סבלני. כל אלו לצד מקצועיות ללא דופי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here