קרדיט:CANVA

מעורבות בכל תאונה בה נפגעתם בצורה פיזית או נפשית, בין אם מדובר בתאונת עבודה, תאונת דרכים, רשלנות רפואית ועוד, מאפשרת לכם לקבל פיצויים בהתאם לפגיעה אותה חוויתם. על מנת למצות את כלל הזכויות המגיעות לכם, ולקבל את מקסימום הפיצוי הכספי, חשוב מאוד שילווה אתכם ויעמוד לצידכם עורך דין נזיקין. בין אם מדובר על עורך דין נזיקין בצפון הארץ, במרכז, בדרום, או בכל מקום בו אתם מתגוררים, חשוב לדעת שיש תמיכה שאפשר לקבל. יש ליצור קשר עם משרד עורכי דין המתמחה בתחום הנזיקין, כמו במשרד עורכי הדין טולדנו ושות', אשר מעניק מעטפת שלמה מבחינה משפטית ובירוקרטית.

קבלת פיצויים בהקדם

המסלול לקבלת פיצויים כספיים בעקבות תאונת דרכים יכול להימשך זמן רב, במידה ולא פועלים בצורה נכונה. לפעול נכון וחכם פירוש הדבר ליצור קשר בהקדם עם עורך דין נזיקין בצפון, במרכז, או בכל מקום אחר בארץ, אשר ילמד את המקרה הספציפי שלכם, ועל בסיס כך יבצע כמה פעולות ראשוניות חשובות. כמו הגשת תביעה לחברת הביטוח ותביעה נוספת למוסד לביטוח לאומי, הערכת היקף הפיצויים העומד על הפרק והגשת תביעה ככל שיש צורך בכך. יש כאן המון פרטים ואותיות קטנות וקשה להסתדר לבד ללא עזרה משפטית וייצוג המתאים עבורכם. כך תחסכו גם זמן יקר, אנרגיות ואכזבה.

גובה שכר טרחה

ואם אתם שואלים את עצמכם כמה יהיה עליכם לשלם לשירותיו של עורך דין נזקי גוף במרכז הארץ, או בכל מקום אחר ברחבי הארץ, הרי שגובהו של שכר הטרחה המקובל הינו אחוז מסוים מהסכום שמשולם לנפגע בתאונה. ניתן להגיע להבנות לגבי התשלום בין התובע לנתבע לפני שמגיעים לבית המשפט, וניתן גם להגיע להבנות לאחר הגשת התביעה אך לפני שניתן פסק דין. במידה וניתן פסק דין, הרי שבמקרה כזה אחוז השיעור מהפיצוי המשולם לעורך הדין הינו גבוה יותר לעומת שני המקרים הראשונים. אם אתם מחפשים ייצוג משפטי מקצועי מצוין, צרו קשר עם משרד עורכי הדין טולדנו ושות' לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות. המשרד מעמיד לרשותכם עורכי דין מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בתחום הנזיקין. התהליך נעשה בצורה מאוד מקצועית ויחד עם זאת באווירה מכבדת ואדיבה, המבינה לא רק את הפרטים הטכניים אלא גם את ההיבטים הרגשיים והאישיים החשובים מאוד בנושא, וכמו גם, היבטים נוספים העולים על הפרק במהלך התיק.לפרטים 04-699-0886.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here