שום פלפל ותבלין של אהבה
צילום: אלבום פרטי

פרוספר בן חמו, מנהלה המיתולוגי של הקפיטריה , במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מזה 30 שנה, החליט לתלות את המלקחיים והסינר,ולצאת לדרך חדשה. 30 שנה  ליבו הרחב והאוהב  של פרוספר , הונח מידי יום על הצלחת. במכללה יחגגו לפרוספר , עם תום מגפת הקורונה,  מסיבת פרידה , בה לא פרוספר יבשל את המטעמים.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "30 שנה זהו פרק משמעותי בחיי אדם, פרוספר פינק באהבה ובשפע רב את הסטודנטיות והסטודנטים ואת צוות המנהלה למעלה משנות דור. כעת אנו יוצאים לדרך חדשה, מזמינים מסעדנים, יזמים ואנשי מקצוע בתחום הקולינריה להתמודד על הזכות לנהל את הקפיטריה".

שום פלפל ותבלין של אהבה
צילום: אלבום פרטי

ריח התבשילים הנהדרים עדיין מרחף מעל הקפיטריה המיתולוגית של פרוספר בן חמו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, 30 שנה שפרוספר בישל, טיגן, צילחת ופינק באהבה את הסטודנטיות והסטודנטים ,  את צוות המכללה, שידע מתי "יום הקוסקוס", מתי יום  השניצל המיוחד והעסיסי של פרוספר, 30 שנה ופרוספר נפרד מהקפיטריה ויוצא לדרך חדשה.

האהבה לאוכל, לצוות ולסטודנטים היו התבלין המיוחד אותו פיזר בנדיבות על האכול הטעים, לו לא היו אלה ימי קורונה, בוודאי היו עומדים הסטודנטים והסטודנטיות בשני טורים מול הקפיטריה של פרוספר, מוחאים לכבודו כפיים בסכו"ם ובמכסי הסירים כאות הוקרה והערכה.

פרוספר אמר בהתרגשות רבה: "המכללה היא הבית השני שלי ולפעמים הראשון, הייתי מגיע בשעה שש בבוקר ויוצא בתשע בערב, זה חלק ממני. אני מסיים ברגשות מעורבים, התחושה של לקום בבוקר ולא להגיע למכללה היא לא פשוטה, אבל חייבים להמשיך הלאה, אני חש כבר שהסטודנטים מתגעגעים אליי ואני אליהם , גם החבר'ה מהקורסים  מתקשרים ושואלים: "מתי אתה חוזר? המכללה בלעדיך חסרה", זה מרגש. אני אמנם סיימתי אבל לעולם יישאר משהו ממני במכללה", אומר פרוספר.

בימים אלה מתכננים במכללה את מסיבת הפרידה מפרוספר, מסיבה בה הוא לא יבשל, יכין, יסחט ויתבל דבר, ממתינים לשנת היופי של הקורונה. תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "פרוספר הוא איש של אהבה, את האהבה שלו לאוכל הסטודנטים טעמו בכל יום, גם אנו הצוות והמרצים נהנינו מארוחות של שפע וטעמים מיוחדים. אני מאחלת לפרוספר הצלחה רבה בדרכו החדשה, יחד עם זאת אנו במכללה נערכים לפתיחה מחודשת של הקפיטריה, מסמך מיוחד הוצא לצורך בחירת המפעיל/ה החדש/ה, עם קריטריונים מתאימים לניהול קפיטריה במכללה, המעוניינים מוזמנים ליצור קשר עם המכללה" אומרת ריבק.

שום פלפל ותבלין של אהבה
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here