נציגי פורום צרכים מיוחדים בעכו נטלו חלק בשיתוף ציבור של משרד התחבורה
עיריית עכו

השבוע יצאה קבוצה משמעותית הכוללת צעירים עם מוגבלות  מעמותת כיוונים, בית הגלגלים, פעילים מקהילה נגישה עכו, מנגישות ישראל צפון  ופעילות ממרכז המשפחה לייצג את צרכיהם של אנשים עם מוגבלות  במפגש שיתוף ציבור של משרד התחבורה בנושא התחבורה הציבורית שנערך בחיפה.

נציגי פורום צרכים מיוחדים בעכו נטלו חלק בשיתוף ציבור של משרד התחבורה
עיריית עכו

במפגש  השתתפו גם תושבי חיפה, נציג עיריית חיפה, נציגי שכונות ועמותות ואנשים עם מוגבלויות. בשולחן המרכזי ישבו נציגי משרד התחבורה ומסך מתומלל מאחוריהם.

חברי הקבוצה גילו נוכחות משמעותית ותארו היטב את הקשיים שבהם הם נתקלים בקבלת השרות וקשיי נגישות  בתחבורה. כמו כן, הוצגו קשיים רבים במגוון נושאים: בנושא הרב קו, כרטיס פטור לנכה, יחס מזלזל מצד הנהגים ואף הנוסעים, תעריפים מוגזמים של מוניות נגישות  ועוד. הנושא שחזר שוב ושוב הוא הצורך בהסברות ושינוי עמדות בקרב נהגי התחבורה הציבורית.

נציגי משרד התחבורה שיבחו  את נוכחותה המשמעותית של הקבוצה מעכו וסביבתה.

בסיום נמסר שמשרד התחבורה  יבדוק הטענות  ויבנה תוכנית פעולה בהתאם לנושאים שעלו. פורום צרכים מיוחדים בעכו הנו פורום ייחודי הכולל שיתופי פעולה נרחבים בין שלל השירותים/עמותות/ ארגונים הנותנים מענה לאנשים עם מוגבלויות בעכו ובסביבה הקרובה, ומשלב אנשי מקצוע לצד פעילים חברתיים. הפורום מתקיים בהובלת תחום העבודה הקהילתית במנהל הרווחה של עיריית עכו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here