מיזם
עיריית נצרת עילית

נבחרה להיות בין  14 הערים בארץ בהן פועל המיזם בהובלת העירייה, בשיתוף  מכללת עמק יזרעאל, מרכז הצעירים ועמותת "תוצרת הארץ" מבית התאחדות הסטודנטים הארצית. המטרה: הצעירים במרכז העשייה העירונית

מיזם "תוצרת ארץ"
עיריית נצרת עילית

21 סטודנטים וסטודנטיות מנצרת עילית, מרביתם לומדים לתארים במכללה האקדמית עמק יזרעאל, לוקחים חלק במיזם "תוצרת הארץ" שפועל בהצלחה ב 14 ערים ברחבי הארץ. המיזם פועל בנצרת עילית בשיתוף העירייה,  עמותת תוצרת הארץ, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, ומרכז צעירים.. מטרת המיזם היא להביא את הסטודנטים אל מרכז העשייה העירונית ולאפשר להם להיות  שותפים בהובלת תהליכים משמעותיים עבור הצעירה בני גילם.

נועה זליגמן שמנהלת את המיזם בנצרת עילית מסבירה:" המטרה היא לייצר קהילת צעירים מגובשת  בעלת זהות חברתית ומשימתית שמהווה בסיס עתידי למספר קהילות עירוניות ולהישארות של צעירים וצעירות בעיר" . כליל כנעני שמלווה את המיזם מטעם העירייה ציין  כי האג'נדה של "תוצרת הארץ" משתלבת היטב עם  מדיניות העירייה שמעמידה את הצעירים במרכז ורואה בהם את הכוח המניע לקידום ולפיתוח העיר. לדבריו : "התהליך המשותף מקדם אורחות חיים קהילתיים, אתגרים פנימיים וקשרים בין אישיים, במקביל לתחושה עמוקה של אחריות חברתית ומכוונות אל נצרת עילית ותושביה" הסביר. שילוב זה, בין חיים קהילתיים ברוח צעירה, לקשר האישי והמשימתי לתושבי העיר והשכונות, הם המנוע להשפעה אמתית בשטח. "  ראש העיר רונן פלוט אמר בתגובה כי המטרה בסופו של דבר היא לעודד את הצעירים להישאר בעיר גם לאחר סיום לימודיהם האקדמיים ולבחור להקים בה בית ומשפחה :"אנו בונים את העיר מחדש לטובת הדור הבא ומקימים קריית הייטק עם היצע תעסוקתי איכותי על מנת שהצעירים יוכלו להשתלב במקומות תעסוקה  אטרקטיביים. "

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here