קרדיט צילום: קובי גדעון / לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר אתמול בגבול הצפון ובמועצה המקומית מטולה. את הנשיא קיבלו בפתח בית המועצה ראש המועצה דויד אזולאי ותלמידי האזור עם השיר ׳בשנה הבאה׳ מנופפים בדגלי ישראל, לאחר מכן קיים הנשיא את טקס החלה והיין המסורתי, ובהמשך, ערך שיח עם חברי המועצה.

לאחר מכן נפגש הנשיא עם אנשי צד״ל, המתגוררים כיום בצפון הארץ. הנשיא פנה אליהם ואמר: ״באתם 6,000 איש באותו לילה. אנשים מדהימים, אתם אחים שלנו ולא רק זה אני גם מאוד מאוד מודה לכם, כל מדינת ישראל מודה לכם ואת הסיפור הזה המדינה צריכה לספר מדור לדור.״

הנשיא סיים את ביקורו במטולה בהשתתפות בטקס הסרת לוט במוזיאון ״בית המשאבות״ בפארק המעיין, והודה לראש המועצה ותושביה על הנחלת ההיסטוריה לדורות הבאים.

הנשיא המשיך את סיורו בצפון הארץ וביקר במחנה ׳מצפה עדי׳ שם קיבל סקירה מפי מפקד החטיבה אלוף משנה סיוון בלוך על פעילות היחידה ולאחר מכן נפגש עם התצפיתניות המשרתות במחנה ושמע מהן על המלאכה החשובה בשמירה  על אזרחי ישראל.

קרדיט צילום: קובי גדעון / לע"מ
ביקור נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל במטולה

אחר-כך הגיע הנשיא לקריה השיקומית- טיפולית מבואות החרמון, אשר מעניקה מענה טיפולי באזור באמצעות מרכז תעסוקה שיקומי, מרכז הידרותרפי ומרכז שיקום רב תחומי. את הביקור ליווה ראש מועצת מבואות החרמון בני בן מובחר.

את יומו בצפון, חתם הנשיא בטקס לציון הקמת שכונה חדשה בכרכום, ״מצפה שגב״. הנשיא פנה אל הנוכחים ואמר: ״המקום הזה הוא בשורה אמיתית לישראליות, תמשיכו לפתח את ארצינו ולחיות כאן טוב וכמובן נעשה הכול כדי לשמור עליה.״

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here