גלינה, סוד הקסם אהבה ואמונה ביכולת הסטודנטים.
צילום: אלבום פרטי

המרצה למתמטיקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, גלינה לויטין, מחוללת פלאים, הסטודנטים מכנים אותה 'הקוסמת', אחרי שרושמת הצלחות מרשימות של הסטודנטים להצליח בלימודי המתמטיקה. בסיום הקורס האחרון בלימודי המתמטיקה הפתיעו הסטודנטים את גלינה במכתב מעוצב במשוואות שונות, וכתבו בין היתר: "אנו רוצים להודות לך על כל הידע שרכשנו ממך, שלא ויתרת לנו, גם אם היינו שולחים לך הודעות בשעה אחת עשרה בלילה, תמיד קיבלנו מענה". תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "כל סטודנט זקוק רק למרצה אחד שיאמין בו ויובילו להצלחה".

גלינה, סוד הקסם אהבה ואמונה ביכולת הסטודנטים.
מכתב הסטודנטים, הוקרה והערכה

לא בכל יום מקבלת מרצה מכתב הוקרה מסוגנן ומעוצב בתחום הדעת אותו לימדה עם סופרלטיבים, מילות תודה מרגשות. המרצה גלינה לויטין, מרצה למתמטיקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, התרגשה מאוד כאשר הסטודנטים והסטודנטיות מהמכללה כתבו לה מכתב הוקרה מלבב: "לפני מספר חודשים התחלנו קורס עם משפט מאוד מפחיד: 'בלי מחשבונים', כך פותחים הסטודנטים את המכתב בו משתפים על חוויית הלמידה שהובילה להישגים וללמידה משמעותית, אשר בסופה הצלחה מוכחת.

את המכתב הם חותמים במילים המרגשות המבטאות את הערכתם הרבה לגלינה: "אנו רוצים להודות לך על כל הידע שרכשנו ממך ולא ויתרת לנו, גם אם היינו שולחים לך הודעות בשעה אחת עשרה בלילה, תמיד קיבלנו מענה. את אישה מדהימה עם אישיות מיוחדת, זכינו להכיר אותך, אנחנו הילדים הטובים של גלינה וכולנו נהיה מצטיינים".

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה, שיבחה את המרצה גלינה ואמרה: "כל סטודנט זקוק רק למרצה אחת שתאמין ושתוביל להצלחה".

אריאלה דויטש, סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים במכללה אומרת: "גלינה מיוחדת באהבתה העצומה למקצוע, פניות וסיוע באהבה רבה למען הסטודנטים והצלחתם במקצוע זה".

המרצה גלינה משתפת בסוד ההצלחה: "אני מאוד אוהבת את המקצוע הזה, הייתי מרצה באוניברסיטה בברית המועצות, 15 שנים אני כבר מלמדת מתמטיקה במכללה ונהנית מכל רגע. סוד ההצלחה זה אהבה לעבודה ואהבה לתלמידים ומקווה שאני מצליחה להאהיב עליהם את מקצוע המתמטיקה".

גלינה, סוד הקסם אהבה ואמונה ביכולת הסטודנטים.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here