קרדיט : המחלקה לתקשורת האקדמית כנרת

במסגרת פעילות ההעשרה של המחלקה לתקשורת מהמכללה האקדמית כנרת, התקיים סיור לימודים לתלמידי שנה א' במשכן הכנסת בירושלים.

קרדיט : המחלקה לתקשורת האקדמית כנרת

תחילה התארחו הסטודנטיות והסטודנטים בערוץ הכנסת, קיבלו הסבר על לוח השידורים, צפו בפעילות האולפנים ונפגשו עם אנשי המקצוע, מפיקים, צלמים ובמאים.

בהמשך נפגשו עם שתי חברות כנסת שעסקו בעברם בתחום התקשורת . ח"כ שרון אופיר- רופא (סיעת ישראל ביתנו), עיתונאית ומרצה במחלקה לתקשורת בכנרת בעברה , סיפרה על הפעילות הפרלמנטרית בתחום החקיקה והקשר לתחום התקשורת הכתובה והאלקטרונית וענתה על שאלות רבות של משתתפות ומשתתפי הסיור.

הפגישה הנוספת היתה עם ח"כ אבתיסאם מראענה (מפלגת העבודה), יו"ר הוועדה לעובדות ועובדים זרים בכנסת, בעברה יוצרת בתחום הטלוויזיה מרצה לאומנויות המסך ובימוי קולנוע דוקומנטרי. ח"כ אבתיסאם סיפרה על פעילותה למען העובדים הזרים ומניעת גירוש ילדיהם שנולדו בארץ.

את הסיור ליוו יובל פלג, עיתונאי בעברו ומרצה לדוברות ויחסי ציבור במחלקה לתקשורת ורכזת המחלקה קרן פניש. ד״ר עידית מנוסביץ, ראש המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית כנרת: " במחלקה לתקשורת בכנרת אנחנו שמים דגש על חשיפת הסטודנטים וחיבור לעשייה התקשורתית בשטח. ביקור בכנסת הוא הזדמנות לפגוש חברי כנסת ולשמוע ממקור ראשון על ההיבטים התקשורתיים של העשייה הפרלמנטרית. מעבר לחוויה המשותפת שמגבשת את הסטודנטים כחלק מהרשת המקצועית שלהם בעתיד".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here