סטייה מדרך הישר

החברה בה אנו חיים מגדירה עבורנו מהי התנהגות נורמטיבית ואילו מעשים נחשבים כסטייה מדרך הישר. הנכם עובדי מדינה ועברתם על הנחיות המשמעת? ביצעתם עבירת רכוש או נשק במסגרת שירותכם הצבאי? ביצעתם עבירות צווארון לבן וכעת אתם ניצבים בפני הליכי משפט פלילי? אין ספק שמדובר במצב מורכב ביותר. עם זאת, כאשר אנו חוצים את הגבולות האסורים, עלינו לשאת בתוצאות. במקביל לכך, יהיה עלינו לפנות אל שירותיו של עורך דין מומחה בתחום משפט זה.

תנאי חקירה ומשפט הם אינם מצב פשוט כלל וכלל – במיוחד כאשר מדובר בנאשמים שזוהי עבורם התנהלות ראשונה עם עולם המשפט והחקירות. עם זאת, וכאשר הולך ונבנה מולכם כתב אישום – אינכם צריכים להתמודד עם מצב זה לבד. מחפשים עורך דין פלילי בצפון? עו"ד פלילי גיא פלנטר הינו משרד המעסיק עורכי דין המתמחה בתחום המשפט הפלילי והצבאי. במילים אחרות, אנו מסייעים לקהל לקוחותינו בייעוץ ובהכנה לקראת החקירות כמו גם בייצוגם מול הערכאות המשפטיות הרלוונטיות. בין אם הנכם עצורים, חשודים, נאשמים, מתלוננים או נפגעי עבירה – אנו נלמד את המקרה שלכם לעומק ונלווה אתכם עד לקבלת התוצאה הרצויה.

להתנהל כראוי מול רשויות החוק

חוויתם אלימות במשפחה? הותקפתם מינית במקום העבודה או בעת בילוי עם חברות? בין אם הנכם נפגעי עבירה מינית או אלימות ובין אם הנכם נפגעי עבירה מסוג אחר, מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי ולקבל את חוות דעתו בכל הנוגע לפרטים הבאים: דיווח למשטרה ואף הגשת תלונה במשטרה. אין ספק שמדובר במעמד מורכב מלא חששות ופחדים. האם הקורבן יחזור ויפגע בנו עוד יותר בשל כך? האם הגשת התלונה תוביל לכדי משפט פלילי? כך או כך, עורך דין המתמחה בדיני המשפט הפלילי יסייע לכם בכל שלב של הליך זה, לצד ייעוץ וייצוג מקצועיים מול משטרת ישראל או כל רשות אחרת החוקרת את התלונה.

במידה ואתם נמצאים בצד השני של המטבע והוגשה נגדכם תלונה בה לא קיבלתם הרשעה בביצוע דבר עבירה, יהיה עליכם לבצע מחיקת רישום פלילי. במילים אחרות, ובמידה והנכם אזרחים מן השורה אשר רוצים להתמודד על תפקיד מסוים, מומלץ לוודא כי אתם מחזיקים בתעודת יושר; תעודה המצביעה על עבר נקי ללא הרשעות פליליות. גיליתם לפתע כי מופיע נגדכם רישום פלילי גם אם רק נחקרתם במשטרה? כדי לברר מהן האפשרויות העומדות בפניכם, יהיה עליכם לפנות אל עורך דין המתמחה בעולם הפלילים.

שיתוף פעולה עם זרועות אכיפת החוק

תחום משפט פלילי הינו עולם ומלואו ודורש בקיאות רבה וניסיון רלוונטי מול הגורמים השונים. במילים אחרות, בין אם אתם מואשמים בביצוע דבר עבירה פלילית ובין אם אתם נפגעי דבר עבירה המעוניינים להגיש תלונה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עו"ד פלילי גיא פלנטר. משרד זה מעסיק עורכי דין מקצועיים בעלי מוניטין גבוה בתחום עיסוקם, כאשר כולם מגיעים מזרועות אכיפת החוק. בשל כך, אין ספק שצוות משרד זה יעניק לכם את הייעוץ והטיפול האיכותיים והמקצועיים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here