סיור חברי פורום צפונה בבי
נגישות ישראל

כחלק מהכשרתם, יצאו חברי פורום "צפונה" לסיור לימודי בבי"ח למוגבלויות נפש "מזור" בעכו. הפורום כולל נשים וגברים עם סוגים שונים של מוגבלויות (פיזיות, חושיות ונפשיות), כולם בעלי תפקידים מובילים בארגונים למען אנשים עם מוגבלות בצפון הארץ. הפורום הוקם מטעמם של ג'וינט ישראל וארגון שתיל ב-2008 והחל מ-2015 הוא פועל במסגרת עמותת אלומות – המרכז לפעילים עם מוגבלות לשינוי חברתי. פורום "צפונה" שואף לפעולה משותפת של חבריו לשיפור איכות החיים של קהילת האנשים עם מוגבלות בצפון הארץ ולקידום צדק חברתי; לשם כך הוא מקנה להם כלים למנהיגות ולפיתוח קהילה, מספק להם מסגרת של למידת עמיתים ומהווה עבורם קהילה תומכת המקלה את המעמסה והאתגר כפעילים בפריפריה.

סיור חברי פורום צפונה בבי"ח "מזור"
נגישות ישראל

חברי הקבוצה התקבלו על ידי סגנית מנהלת ביה"ח "מזור" ד"ר לורה שרוני ושלושה חברי ארגון "עמיתים", אשר עובדים בבית החולים עם המאושפזים ותורמים להם מניסיונם ומיכולותיהם.

סיור חברי פורום צפונה בבי"ח "מזור"
נגישות ישראל

חברי הפורום שמעו סקירה מרתקת מפי סגנית מנהלת בי"ח "מזור" על תנאי האשפוז, על החקיקה בנושא, על סוגי הטיפול ועל תכניות שיקום בתוך הקהילה. בהמשך נפגשו חברי פורום "צפונה" עם ליון, עדי וגלי ולמדו מכלי ראשון אודות פעילות "עמיתים" כאנשי מקצוע אשר חוו על עצמם את המוגבלות הנפשית וכעת מלווים וחולקים מניסיונם עם המטופלים. בתום המפגש הפתוח ומאיר העיניים, סיירו חברי הקבוצה במבנה מחלקה הנמצאת בשלבי שיפוץ ושיפור.
היה יום מטלטל, מפרה ומאוד מרגש.

חברי הפורום סיימו את הסיור החשוב והמאלף במסעדת "קקאו" במרכז "ביג" רגבה, הנגישה והטעימה.

סיור חברי פורום צפונה בבי"ח "מזור"
נגישות ישראל
סיור חברי פורום צפונה בבי"ח "מזור"
נגישות ישראל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here