סיור קולינרי בנצרת
קרדיט FREEPIK

איך בוחרים מה לאכול מכל השפע שיש לנצרת להציע לנו? מצטרפים לסיור קולינרי מקצועי ומעמיק שמתחקה אחרי הטעמים הייחודיים שיש רק בנצרת. בעקבות הביס המושלם מעראיס דרך ממולאים ועד ממתקים אותנטיים

נצרת היא עיר שפע של קולינריה משובחת, עם עבר, הווה ועתיד, אך נשאלת השאלה – איך בוחרים מכל השפע? לאן ללכת ועל מה לוותר? מומלץ לחוות את נצרת לעומק בסיור מודרך ומקצועי שיהפוך שיטוט סתמי לחוויה משמעותית שתישאר בזיכרון ותעשיר את בלוטות הטעם. 

בין אם תבחרו בסיור פרטי לבין סיור פתוח, בין הרכב משפחתי / זוגי / חברי לבין מסגרת יום גיבוש של החברים מהעבודה – תוכלו לקבל סיור מדויק עם שפע של תחנות וטעימות שאי אפשר לטעום בשום מקום אחר בעולם. בזכות מיקומה בגליל משכה אליה נצרת אוכלוסיות אמידות של אליטה שדרשו וגם קיבלו קולינריה משובחת בהשראת מדינות המרחב האזורי, כל זאת לצד חומרי גלם עונתיים משובחים מהגליל. השילוב הזה בין הפרודוקטים לבין האנשים יצר תמהיל גסטרונומי ייחודי ונדיר. 

בסיור אוכל מעמיק ומקצועי עוברים בין כמה מהתחנות השונות והמגוונות מתוך היצע של כ-25 מוקדים ראויים שלא מפסיקים להפתיע. מה חווים בסיור האוכל של גיל להב? מכירים בכל עונה את חומרי גלם האופייניים; נודדים בעקבות מאפים ומתוקים אותנטיים; צועדים בעקבות מנות הבשר הטובות בנצרת ובכלל; מבקרים אצל יצרני המזון הקטנים והמומחים בתחומם; אוכלים ארוחת בוקר במסעדה מפתיעה; מנגבים את החומוס והמסבחה הטוענים לכתר הטובים בארץ; מגלים היכן מתחבאות צלעות הטלה הכי טובות; מגיעים לבית האוכל הראשון שהמציא את העראיס (!); מקבלים שיעור על ממולאים וההבדלים בין הסוגים השונים; מגיעים להיכל של תבלינים שפועל כבר יותר מ-150 שנה; לוגמים קפה שנקלה במקום; ועוד ועוד. 

גיל להב, שף, מסעדן, מבקר מסעדות ומומחה לסיורים קולינריים, נמצא כל הזמן עם האצבע על הדופק ומעודכן בכל המתרחש בזירה הקולינרית בנצרת . גיל חוקר כבר יותר מ-30 שנים את אזורי האוכל הנחשבים בישראל, את פינות הקולינריה הנסתרות, את חומרי הגלם המשובחים ואת האנשים והסיפורים. את הסיורים שלו ברחבי נצרת מתבל גיל בסיפורים מרתקים ובטעימות. כבר משנת 2006 חווה את נצרת לעומקה ולרוחבה, נכנס לבתים ומחובר לעיר הערבית המגוונת ומסבירת הפנים הזו, ממש כמו בן העיר. גיל אף קיבל את אות יקיר נצרת והוביל עשרות שפים ומסעדנים בנצרת, לצד אלפי מבקרים מהארץ ומחו"ל שמחפשים חוויה אותנטית ושורשית. 

הסיורים של גיל להב מותאמים לכל הרכב וטעם – מוזמנים ומוזמנות לסיור האוכל הכי חווייתי בארץ בעקבות הביס המושלם בנצרת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here