קרדיט - Canva

בשנים האחרונות מחפשים עוד ועוד ישראלים דרך להוזיל עלויות מחיה, לממש את משאלת לבם לצאת לטייל בעולם, לעבוד ממקומות אקזוטיים ובאופן כללי – למצוא שינוי בחיים. הבעיה היחידה של רוב האנשים היא בדרך כלל המחיה והוצאותיה, כך שעל כל פתרון הכנסה יש למצוא דרך לעשות זאת חוקית גם כאשר לא נמצאים בישראל באופן פיזי. מי שרוצה לחיות במדינה אחרת יודע בוודאי שקל יותר להסדיר את נושא תשלומי המס והביטוחים השונים אם מהגרים רשמית ומטפלים בניירת. אבל אם שומרים על קשר עם ישראל או עובדים גם למען לקוחות או מעסיקים ישראלים, יש להסדיר את ענייני המס ולוודא שלא נצברים לחובתם חובות לרשויות. גם למי שנמצא בדרכים חשוב לטפל בכך לפני שייווצרו פערי דיווח ולכן מומלץ למלא ולהגיש טופס ניתוק תושבות מס הכנסה כדי להבטיח שלא ידרשו מכם את הכספים. משרד שגיא ושות' מלווים ישראלים ברילוקיישן שעוזבים את ישראל ומייעצים להם בענייני המס השונים.

אצל מי אתם עובדים?

אזרחי ישראל לא חייבים לוותר על אזרחותם על מנת לא לשלם מיסים. כאשר עוברים למדינה שיש בה אמנת מס אפשר להסדיר זאת מבלי לשלם כפל מס ויש לחשב את ההפרשים שנוצרים בגלל פערי גובה המס המדינות השונות. בעיני מס הכנסה ניתוק תושבות נחשב לגיטימי וחוקי אם עוברים את כל השלבים שנדרשים לשם כך כדי להכיר בכך רשמית. עליכם להגיש את הטפסים והאסמכתאות שנדרשות כמו הוכחות שכירת דירה או מכירת נכס בישראל, הוכחות לחוזה עבודה בחו"ל או בתי ספר לילדים וכן הלאה. ככל שיש לכם תשובות יותר מדויקות שמוכיחות שהזיקה שלכם לישראל התרופפה והיא אינה מרכז חייכם, אתם יכולים להחזיק במעמד של מנותקי תושבות.

הזמנים מחייבים מידע מדויק

כל מדינות העולם נערכות היום למעשה למצב הזה שבו קל כל כך לאנשים לעזוב את מולדתם ולהתחיל לנדוד, לחיות במקומות אחרים וליהנות מהיתרונות של הנוודות והרילוקיישן. גם ישראל מתאימה את עצמה ואת חוקי המס שלה למצב כזה ולכן חשוב מאוד להתעדכן בכל מה שקשור בכך. תגלו לא פעם שיש צורך בהשלמת מידע בגלל עדכון מכסת הימים שבהם מותר לא לשהות בישראל על מנת להיחשב כמי שניתק תושבות. לשם כך רצוי לקבל ייעוץ מס רילוקיישן ממומחים בעלי ניסיון וידע מקצועי שמלווים כבר שנים רבות את הישראלים שנוסעים וחוזרים מרילוקיישן. משרד שגיא ושות' מציע לכם את שירותי המשרד בייעוץ וליווי מקצועי לכל הליך רשמי בנוגע לכך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here