בניית אפקליצה לאנדואיד

 

עד לפני כמה שנים כולם רצו לבנות לעצמם אתר, גם אם היו בעלי עסקים קטנים או שרצו לפתח את התחום ולנסות להרוויח כסף מכל מיני אפשרויות שהאינטרנט פותח בפניהם, בעיקר מסחר אלקטרוני. היום, החזון הבא הוא אפליקציות לכולם, כאשר מי שמשתמש בהן הכי הרבה בטלפונים הסלולריים יודע היטב מהו הפוטנציאל הגדול של בניית אפליקציה פופולרית שיכולה להניב לו הכנסות פסיביות או לייסד לו אימפריית אפליקציות כלשהי. העניין הוא שבאמת, הרבה יותר מאשר אתרים, אפליקציות יכולות להיות מעולות לכל מי שרוצה קשר ישיר ללקוחות או לאנשים שהוא מציע להם פתרונות מעולים לבעיה כלשהי בשבילם. לשם כך, נחוצה חברה של אנשי מקצוע שמתמחה בתרגום החזון שלכם, כמו חברת web-map, שעושה בדיוק את זה.

בניית אפליקציה איך מפתחים אפליקציות ?

אם יש לכם רעיון נהדר שיכול לשרת אנשים שנתקלים בבעיה והאפליקציה יכולה לעזור להם, מה שנדרש מכם הוא לחשוב ולהגדיר אותה, או פשוט להביא את הרעיון לאנשי המקצוע של החברה לפיתוח אפליקציות. שם מתחילים לעבוד עם החזון הגולמי שלכם ולבנות ממנו תכנית עבודה מוחשית יותר, מובנת יותר מבחינת תכנית עסקית והבנת היתרונות שלה. גם אם לא ברור לכם הכיוון אבל אתם יודעים שחסר לכם יישום כזה שיכול לעזור גם לכם וגם לאחרים, זה אפשרי בהחלט לפתח אפליקציה שיכולה להפוך לעסק או למנוף לפיתוח עוד אפליקציות דומות. משם זה כבר עולם שלם של בניית קהל עוקבים ולקוחות נאמנים שמביעים אמון באפליקציה שלכם. את האפשרויות הבאות תפתחו בעזרת מי שכבר בנה את האפליקציה הראשונה שלכם כדי להוסיף שירותים משלימים ועוד רעיונות יישומיים.

לפתח אפליקציה

האם מתעשרים מזה?

זה תלוי. אם הכוונה שלכם היא לפתח אפליקציה שמיועדת לעשות כסף, בוודאי תרצו לעשות אותה מעשית ושימושית כך שתדבר לכמה שיותר לקוחות. העניין הוא שאפליקציה כזאת חייבת להיות מצוינת ומעולה, כדי שדירוג גרוע לא יפיל אותה בחנות האפליקציות. זה אפשרי רק אם עובדים עם אנשי מקצוע שמוכיחים את עצמם ואת היכולות שלהם. זכרו שאפליקציה שאינה מגשימה את ההבטחות שלה, מורידה את ההשקעה שלכם לטמיון כי לא תוכלו למכור אותה וגם לא לגייס אליה פרסומות של חברות. הן הרי לא ירצו להיות קשורות לאפליקציה לא טובה. לכן, רק בחברה שבאמת הוכיחה את עצמה, כמו web-map כדאי לעבוד על בניית אפליקציה, ולרוץ איתה הלאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here