קרדיט: Freepik

עיצוב פנים הוא חלק בלתי נפרד מחווית המגורים, העיצוב הייחודי של החלל הפנימי מבטא את הסגנון האישי של בעל הדירה – או העסק – ומהווה הצצה קטנה להעדפות האישיות של דיירי הבית, העובדים, או הלקוחות של העסק, במידה ומדובר בבית עסק. עם התקדמות הזמן והטכנולוגיה, עיצוב הבית, כמו גם הבנייה של דירות חדשות נהיו פחות או יותר באותו קו עיצובי – נקי, מינימלי ואסתטי תוך שמירה על צבעים מונוכרומטיים. עם זאת, דווקא כיוון שרוב הדירות החדשות נראות אותו דבר, עיצוב דירה מודרנית הוא משהו שאפשר לשחק איתו. שילוב של צבעים כדי להוסיף חיים לדירה שרובה בצבעי שחור לבן וכסף יכול לשפר את מראה הדירה שלכם ולתת לה אווירה יותר ביתית וגם יותר אישית. אבל לא חייבים לבחור בריהוט צבעוני כמו הספה או ארונות המטבח, גם בחירת כריות נוי עם דפוסים חריגים או מנורה בצורה שאינה שגרתית יכולה לשדרג כל חלל ולהפריד אותו משאר הבתים בבניין.

מהו ההבדל בין עיצוב פנים של דירה לעיצוב פנים של בית

עיצוב דירות הוא שונה מעיצוב בתים פרטיים בהמון היבטים. תחילה, בבתים פרטיים יש מרחב גדול הרבה יותר מאשר בדירה, ניתן לשחק עם החלל, להוריד ולהוסיף קירות ומחיצות, ואפילו לשנות את החלונות והדלתות כדי לעצב את המקום מחדש. בנוסף לכך, כיוון שהבית אינו חייב להיות דומה לשכניו, עיצוב וילות הוא מאתגר ומרתק בו זמנית עבור מעצב הפנים, אשר יכול להביע את היצירתיות שלו ושל בעל הבית בכל פינה בו, מבלי להיצמד למראה הספציפי של שאר הבתים. כמו כן, עיצוב בית פרטי כולל לא רק את המרחב הפנימי אלא גם החיצוני. על המעצב ליצור איזון הרמוני בין הבית לחוץ ולדאוג שהם משתלבים אחד עם השני והזרימה העיצובית מבפנים ממשיכה אל הבחוץ. המעצב יוכל למשל להתאים את ריהוט הגן לריהוט בסלון מבחינת החומרים או הצבעים, או ליצור המשכיות בין המטבח לאזור חיצוני שמשמש לאירוח.

קחו צעד אל עבר בית החלומות שלכם

האפשרויות הטמונות בעיצוב בתים ודירות הן בלתי נדלות וכל שתצטרכו לעשות הוא למצוא את המעצב המתאים, כזה שיבין את ההשקפה העיצובית והחזון שיש לכם לנכס שברצונכם לעצב, יקשיב לכם, וידע גם לקחת את המושכות אם תצטרכו עצה ממומחה. בין אם אתם מחפשים עיצוב דירת קבלן מאפס, החל מהשלבים ההתחלתיים, או שאתם מעוניינים לחדש בית או משרד ישנים, בסטודיו נועה גרייזמן אדריכלות ועיצוב פנים תוכלו למצוא מענה לכל שאלה בנושאי העיצוב והאדריכלות. הסטודיו מתמחה בתכנון אדריכלי ובעיצוב פנים של מרחבים, פרטיים ועסקיים כאחד ופועל למען יצירת הרמוניה בסביבת המגורים או העבודה, כך שיוכלו להתאים ללקוח ולשקף את הטעם האישי שלו, את האמירה של העסק, או את מה שהוא רוצה להציג ללקוחותיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here