עיריית מגדל העמק תרכוש מסכות לילדי מערכת החינוך
דוברות עיריית מגדל העמק

ראש העיר אלי ברדה הורה לרגוש מסכות לכל תלמידי מערכת החינוך בכספי מופע הזיקוקים שבוטל

אחד הנושאים המרכזיים שהעסיק לא מעט את הציבור במדינת ישראל הוא מופעי הזיקוקים בערב יום העצמאות. במסגרת היוזמה שהתקבלה, היו אמורים לשגר באותה השעה בדיוק את הזיקוקים, במספר מוקדים. מספר לא מבוטל של ראשי הערים לא מיהרו להיענות למתווה, והודיעו כי בעת משבר עדיף להפנות את התקציבים למטרות אחרות.
ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, היה מבין הראשונים שהחליטו שלא לקיים את מופע הזיקוקים ואף הצהיר זאת בפומבי בשידור החי אותו הוא מקפיד לעשות אחת לכמה ימים בעמוד הפייסבוק הרשמי של העירייה.
"בסופו של דבר אישרו לרשויות לעשות את מופע הזיקוקים, אך בתנאי שיהיו שני מוקדים או יותר של ירי ולא אחד כפי שהיינו עושים בדרך כלל", כך פתח את דבריו ברדה והוסיף: "כלומר ביקשו מאתנו להכפיל או לשלש את ההוצאה הכספית בשנה כזו שנדרשת אחריות ושקול דעת בהוצאה הכספית שלנו, בנוסף רצו לבנות את המופע סביב השעה 22:00 עם סיום הטקס בירושלים. בשעה הזו רוב הילדים שרוצים לראות את הזיקוקים כבר הולכים לישון".
בהמשך לדבריו של ברדה החליטה עיריית מגדל העמק להשקיע את הכסף ברכישה של מסכות רב שימושיות כך שכל ילד שיגיע לבית הספר יקבל מתנה שימושית, בריאותית ודרך המתנה יוטמע הערך של היגיינה שחשובה מאוד בימים אלו.

עיריית מגדל העמק תרכוש מסכות לילדי מערכת החינוך
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here