קרדיט - Canva

לטוב או לרע, החיים הם בלתי צפויים – בשבריר שניה, הם יכולים להשתנות מקצה לקצה באופן בלתי הפיך. בדיוק כפי שהיכרות מקרית עם אדם חדש יכולה להשאיר חותם בחיינו כחברים לחיים, בני זוג, או אפילו אויבים, כך יכולה גם כל תקרית להשפיע על חיינו. בכביש, אנו רואים זאת בדמות תאונות דרכים אשר יכולות להשאיר בעקבותיהן שובל של הרס פיזי ורגשי, בין אם כפציעות וכאבים, או טראומה ממושכת. יתרה מכך, ההשלכות של תאונות דרכים, מלבד ההיבט הפיזי והרגשי, הן גם ניווט בתביעות ביטוח מורכבות, מאבקים משפטיים, בירוקרטיה מתישה והוצאות שעלולות להוביל לקשיים כלכליים. סיוע של עורך דין לענייני תאונות דרכים כבר בתחילת הדרך יכול לשפר לפחות חלק מההיבטים הללו ולהבטיח טיפול מהיר, מקצועי ומסודר בעניינים המשפטיים.

אל תוותרו על הפיצויים שמגיעים לכם

עורך הדין שלכם נלחם על מנת שתקבלו פיצוי הולם עבור הנזק שנגרם לכם וכולל בין היתר גם את עוגמת הנפש ואת ההוצאות הרפואיות, הפסד שכר ימי העבודה וכל הכרוך בכך. בשל הסכומים הגבוהים המעורבים בתיקי תאונות דרכים, החשיבות בבחירת עורך הדין הנכון ביותר עבורכם היא קריטית, כמו גם, פרק הזמן שעבר מאז התאונה לתחילת העבודה עם עורך הדין. פניה אל עורך דין לענייני תאונות דרכים כבר בשלב מוקדם ככל האפשר, עוזרת לוודא כי תאספו את המסמכים הנכונים בזמן, תדעו אל אילו אנשי מקצוע עליכם לפנות, תוכלו לאסוף מספיק מידע רפואי, תמונות, עדויות ועוד. כתוצאה מכך, סכום הפיצויים אליו תהיו זכאים יגדל וישקף את היקף הפציעה ועוגמת הנפש שחוויתם.

זכרו – בכל מצב, פנייה אל עורך דין משפרת את הסיכויים שלכם

אמנם פנייה מוקדמת אל עורך דין מסייעת בהגדלת היקף הפיצויים, אך כאשר מעורבים בתאונת דרכים, כנראה שהדבר הראשון שתחשבו עליו הוא לא ההיבטים הכלכליים, אלא הרווחה הפיזית והנפשית שלכם. חשוב להדגיש שגם אם עבר זמן מה מאז התאונה עצמה, עדיין כדאי לעבוד עם עורך דין אשר בקיא בתחום, כיוון שתביעות ביטוח שמוגשות עצמאית, לרוב לא יעשו כהלכה, לא יתקבלו, או יזכו לסכום נמוך יותר. עורך דין מוביל יכול להכין את התביעה כראוי, להגיש אותה כהלכה ולערער במידת הצורך כדי להשיג סכום גבוה יותר. עורך הדין ליאור פלוטניק הוא עורך דין לענייני תאונות דרכים אשר מייצג אך ורק את הנפגעים, ללא שום ניגודי אינטרסים מול חברות הביטוח. עורך הדין פלוטניק הוא בעל ידע מקיף וניסיון רחב ידיים בתביעות נגד רשויות מקומיות, מעסיקים, קבלנים וגופים שונים במדינה – עם תיקים רבים שייצג בהצלחה באמתחתו, הוא מציע עבורכם ליווי אישי וייעוץ מקצועי ומהימן. עבודה עימו מבטיחה לא רק עבודה עם איש מקצוע מיומן, אלא גם שקיפות מלאה, זמינות גבוהה ומענה לכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here