מערכת ניהול מלאי

ריכוזיות הפכה למילה שלא אוהבים לשמוע בשוק החופשי מלבד מקום אחד – בכל קופה שמותקנת בעסק ומנהלת ממקום אחד את כל הפעילות של העסק בצורה חכמה. עסקים כאלה יכולים להרוויח מכך שכל הנתונים שלהם מרוכזים במקום אחד משום שאפשר בלחיצת כפתור לדעת מה שלקח פעם ימים ושבועות לברר, ובכך גם להיערך נכון ובמהירות לכל שינוי נדרש. אין יותר מצבים שבהם לא יודעים כמה מלאי נשאר במחסנים וכמה על המדפים בחנות, אין יותר צעידה בערפל כאשר לקוחות שואלים על מוצרים מסוימים ואתם צריכים ללכת לחפש במחסן. הכל מונח לפניכם ואתם יודעים מהו המצב בכל רגע נתון ובכך שומרים על הלקוחות שלכם קרוב אליכם. זאת הייתה אחת המטרות של חברת התוכנה אופק מערכות מחשבים בע"מ כשפיתחה את התוכנות שלה לניהול עסק דרך הקופות המתוחכמות שלה.

המחסן כבר אינו נקודת התורפה של החנות

בעבר, מחסנים היו אזור הדמדומים של העסק משום שהיה צורך להביט ביומנים ולבדוק התאמה למצאי. היום אפשר לעשות את זה בקלות משום שגם המחסנים עצמם ממוחשבים ומאפשרים לכל אחד לדעת בבהירות ובמידיות מה יש במחסן ואפילו מהו מספר המדף שלו. מערכת ניהול מלאי בימינו הפך ממשימה ממושכת ומייגעת למטלה ממוחשבת שלא צריך הרבה יותר מאשר הזנת נתונים ותעודות משלוח ולסרוק מוצרים על מנת לאתר אותם ללא בעיות מיוחדות בכל מדף. זה בדיוק מה שמקל על בעלי העסק להיענות לכל לקוח ולבקשה שלו למצוא מוצרים מסוימים ולנהל את הזמנות הרכש שלו בקלות ובזמן.

חבילת שירותים משלימה

זה לא מסתכם רק באספקת מסוף אשראי לעסק משום שכל חברת תוכנה טובה באמת מספקת חבילת שירותים משלמים לעסק שרוכש את התוכנות והקופות שלה. בחברת אופק מערכות מחשבים בע"מ מלווים את העסקים שרוכשים תוכנות ומסופונים בשירותים נוספים כמו תמיכה טכנית, הטמעה והדרכה וגם עדכונים שונים. כמו כן, היא מייעצת על מנת לשפר את דרך קבלת ההחלטות בכל חברה על בסיס המחשוב שעוזר לה לנהל את העסק כדי לקבל דאטה מעודכנת ולנתח אותה כדי לתכנן גם את תכניות העבודה לשנים הבאות. הרי קופות ממוחשבות הן מאגר נתונים אדיר שאי אפשר היום בלי הנתונים שהן צוברות לניתוח אנשי המקצוע של העסק. מוזמנים ליצור קשר במייל mail@ofeq.co.il או בטלפון מספר 052-7560407

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here