היענות שיא לתכנית המצוינות
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

מפגש הפתיחה של תכנית הלימודים היוקרתית 'מופת' בה הוצגה התרחבותה בשנת הלימודים הבאה זכתה להיענות שיא של הורים ותלמידים שניצלו את המפגש וכבר נרשמו לתכנית.

עשרות בוגרי כיתות ו' של בתי הספר בעפולה והוריהם הנרגשים עשו בימים האחרונים את הצעד הראשון בדרך לחטיבת הביניים כאשר השתתפו במפגש חשיפה למסלולי הלימוד שמציעה תכנית המצוינות היוקרתית "מופת" שזכתה השנה לשדרוג. במסגרת המפגש נחשפו המשתתפים לתכניות הלימוד ולמערך סיורי השטח אשר ילוו את תלמידי חטיבות הביניים אורט "אורן" ואורט "אלון" במסגרת תכנית הלימוד שהוסיפה לשמה השנה את הסימן פלוס ותיקרא "מופת+". התכנית תשלב השנה גם היכרות וחשיפה מעמיקה באמצעות סיורי שטח במוסדות, גופים וארגונים ציבוריים כגון בתי משפט, בתי חולים, בתי ספר, מפעלי הייטק מצליחים, מכוני מחקר ומדע במטרה, להרחיב את הידע, ההתנסות וההיכרות בגופים משפיעים ומשמעותיים על מנת לסייע לבוגרי התכנית להשתלב בחוד החנית של החברה הישראלית ולקצור הצלחה ביחידות מובחרות בשירות הצבאי ובאזרחות.

היענות שיא לתכנית המצוינות "מופת"
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

מסלול בחירה ראשון הוא מופת "מדעים" המתמקד במקצועות פיזיקה, מדעים ומתמטיקה שתלמידיו יזכו במהלך השנה לבקר במסגרת לימודיהם במוסדות אקדמיים ובמפעלי הייטק שם יוכלו ללמוד ולהתרשם מהתחומים מקרוב. המסלול השני הוא מופת "Lead" השם דגש על מודלים של מנהיגות ומצוינות, עולם הדיפלומטיה והתקשורת הגלובאלית ושואפת להפוך כל תלמיד לשגריר של המדינה באמצעות פיתוח מיומנויות חשיבה גבוהות, תקשורת, איתור מידע ברשת וניתוחו, תרגום ומיומנויות ליישוב סכסוכים וקבלת החלטות. במסגרת הלימודים יסיירו התלמידים בבתי משפט ובתי ספר תוך לימוד מערכי שיעור באנגלית והתנסות בפרקטיקה של המקצוע לקבלת כלים להצלחה בעולם הדיפלומטיה והיחסים הבינלאומיים.

היענות שיא לתכנית המצוינות "מופת"
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

יש לציין כי מאז הקמתה, העמידה תכנית 'מופת' אלפי בוגרים, המייצגים נאמנה את חזון הרשת בצה”ל, באקדמיה ובחברה הישראלית כולה.

מנהלת אורט "אלון", איריס קרל, התייחסה להתרחבות התכנית: "מופת+ שמה את הדגש על לימודים ריאליים כמפתח להצלחה בחיים ומצוינות כדרך חיים. בנוסף, בכיתות אלו לומדים שיעורים על טיפוח ערכים של  מנהיגות, והתנדבות מתוך אמונה כי אנו מטפחים את דור מעצבי החברה הישראלית של המחר .

מנהלת אורט "אורן", איריס אהרון דוד, הוסיפה: "כיתת מופת+ מקדמת מצוינות אישית וחברתית כדי לפתח את מנהיגי המחר בקרב בוגרינו שיחשפו לתוכניות נוספות השנה על מנת להביא אותם להשתלב באופן מיטבי בעולם משתנה מתפתח ודינמי".

היענות שיא לתכנית המצוינות "מופת"
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here