הקמת הפארק בשכונת C1 תסתיים בחצי שנה הקרובה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

לפני החג קיימה העירייה את אירוע התרבות הראשון בשכונת C1 במגרש המיני פיץ' שהוקם בקצה הפארק השכונתי שיכלול בעתיד הקרוב גם מתקן שעשועים, מתחם קטנטנים, מתקני כושר ונינג'ה, פינות ישיבה, שבילי הליכה, מדשאות ומערכת תאורה.

31 במרץ 2021 זהו התאריך בו אמורות להסתיים העבודות על הקמת הפארק הענק בשכונת C1 בעפולה, כך נודע במפגש הורים-ילדים שכלל הצגת ילדים של תאטרון אורנה פורת והתקיים במגרש המיני פיץ' שנבנה לאחרונה בקצה השכונה ומהווה למעשה שלב ראשון בהקמת הפארק השכונתי הענק. מדובר למעשה בפארק הנמצא בליבה של השכונה וחוצה אותה מקצה אחד לשני. הפארק החדש עתיד לכלול בנוסף למגרש המיני פיץ' שבנייתו הסתיימה גם מתקן שעשועים, מתחם קטנטנים, מתקני כושר ונינג'ה לבני נוער ובוגרים, פינות ישיבה, שבילי הליכה ומדשאות.

הקמת הפארק בשכונת C1 תסתיים בחצי שנה הקרובה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

כמו כן נערכו בחודשים האחרונים מספר ישיבות כדי לתת מענה לשכונה החדשה המתפרשת על שטח ענק שרובו כלל לא בנוי, תוך שימת דגש על השלמת סלילה וביצוע מדרכות באזורים מאוכלסים, השלמות תאורה באזורים שהחלו להתאכלס, העתקת עצים ושתילתם בשכונה וכן דגש על אכיפה לניקיון מגרשים פרטיים שעדיין לא החלו בבנייה וניקיון אתרי הבנייה מול הקבלנים. בנוסף, התקיימה ישיבה בנוגע להשלמת העתקת תשתיות של חברות תקשורת בזק, הוט וסלקום אל תוך רחובות נוספים בשכונה.

בנוסף, בימים אלה החלה העירייה באמצעות אגף קהילה במיפוי מספר התושבים העדכני בשכונה באמצעות סוקרים שיגיעו לבתי התושבים כמו גם בדיקה של מספר הנכסים הנמצאים בבנייה וכן בתכנון עתידי כדי לתכנן את הצרכים העתידיים של השכונה.

הקמת הפארק בשכונת C1 תסתיים בחצי שנה הקרובה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here