קרדיט: דוברות עיריית עפולה.

עיריית עפולה קבילה לאחרונה לקרוא כיכר על שם צוותי מד"א והשבוע תלתה עשרות דגלים של הארגון לצד דגלי הלאום בשדרה המרכזית לאות הוקרה.

בימים אלה עסוקים צוותי מגן דוד אדום מסביב לשעון במאבק נגד התפשטות הקורונה, לאחר שעל הארגון הוטלה האחריות ביצוע בדיקות בבתי התושבים, פינוי לבתי חולים, הקמת מתחמי "היבדק וסע" ועוד. ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ והנהלת העירייה הביעו לא פעם את הערכתם בפניי ראשי הארגון על המאבק ורוח הצוותים וראש העיר אף הצהיר לפני כשבועיים כי ייקרא כיכר בעיר על שם צוותי מד"א מיד עם תום המאבק לאות הוקרה.

קרדיט: דוברות עיריית עפולה.

בנוסף, במהלך השבוע האחרון תלו עובדי אגף שפ"ע של העירייה עשרות דגלים של הארגון לצד דגלי הלאום של המדינה בשדרה המרכזית של העיר ובימים הקרובים יועברו דגלים נוספים שייתלו עד לבית חולים העמק וזאת כאות תודה והערכה של תושבי עפולה לצוותי מד"א שעומדים יחד עם הצוותים הרפואיים והמתנדבים בחזית המאבק במגפת הקורונה ועושים מלאכת קודש תוך סיכון עצמי בשמירה על בריאות התושבים.

מנכ"ל מגן דוד אדום אלי בין ויוסי פחימה מנהל מרחב גלבוע, שניהם תושבי עפולה, הודו לאלקבץ על הפרגון ואמרו שזה מחמם את הלב ונותן להם ולצוותים מוטיבציה להמשיך כל הכוח כדי לנצח את המגפה. ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "העיר עפולה ותושביה מוקירים ומעריכים את ראשי מד"א והצוותים הפרושים בשטח על עמידתם האיתנה בחזית המאבק במגפת הקורונה".

קרדיט: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here