ראש העיר מברך את הנשים בקורס
קרדיט: דוברות עיריית עפולה

כחמישים נשים מעפולה הגיעו לפני כשבוע למתנ"ס שחקים 'בית אשכול' להדרכה לקראת תחילת עבודתם בשירות האונליין של רשת שיווק גדולה.

התפשטות נגיף הקורונה הביא עימו שינויים בכל אורחות החיים שלנו אך עושה רושם שהמשבר שיימשך לאורך התקופה הכי ארוכה הוא נושא התעסוקה כאשר במדינת ישראל כיום רשומים למעלה ממיליון מובטלים. לצד עשרות יוזמות מרגשות שקידמה עיריית עפולה למען התושבים, דאגה הרשות לסייע גם לבעלי העסקים בעיר בעת המשבר באמצעות אישור ביטול תשלומי ארנונה לשלושה חודשים, ביטול אכיפת חנייה בכחול-לבן המרוכזים בעיקר במרכז העיר, קמפיין חוצות שבו מבקשת העירייה מהתושבים לרכוש רק מעסקים בעפולה, ליווי וייעוץ מסובסדים לעסקים קטנים במטרה למזער את נזקי הקורונה והשבוע קידמה העירייה גם הכשרה לגיוס עובדים לכ-50 נשים מהעיר עפולה במטרה לשלבם במעגל העבודה במהלך המשבר.

ההדרכה התקיימה בחדרי המחשבים של רשת המתנ"סים 'שחקים' ע"פ כללי משרד הבריאות לקראת גיוסם לעבודה מרחוק של כחמישים נשים מהמגזר החרדי בעיר לעבודה מהבית בשירותי האונליין של רשת השיווק הארצית "שופרסל" שהגבירה את קצב המשלוחים בחודש האחרון.
החיבור בין הרשות, חברת "שופרסל" והנשים נעשה באמצעות חברת 'פסגות לתעסוקה' שנפגשה עם ראש העיר אבי אלקבץ, וקיבלה ממנו אור ירוק לפעול בתיווך עבודות לכלל הקהילות במגזר החרדי בעיר. כמו כן התארח ראש העיר בכנס הפתיחה והודה למנכ"לי הקהילות החרדיות בעיר, למנכ"לית פסגות לתעסוקה, לנתנאל כהן מנכ"ל החכ"ל ולדניאל בן מנכ"ל רשת 'שחקים' על החיבור המהיר וההוצאה לפועל של תכנית התעסוקה.

ראש העיר מברך את הנשים בקורס
קרדיט: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here