פסטיבל
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

פסטיבל "אנימיקס ה-8 לאנימציה, קומיקס וקריקטורה" שיתקיים שבוע הבא במגדל העמק יתמקד השנה ב"קסם הילדות" עם מיטב הקריקטוריסטים והמאיירים בארץ.

פסטיבל "אנימיקס ה-8"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

פסטיבל "אנימיקס" השמיני ייפתח בעוד כשבועיים (3-5.12) ויארח מגוון של מופעים, מפגשים, סדנאות ותערוכות בתחום האנימציה, קומיקס וקריקטורה שיתקיימו בשעות הבוקר ואחר הצהריים עבור ילדים ונוער ובשעות הערב יתקיימו מבחר תכניות ואירועים למבוגרים. השנה החליטו מפיקי הפסטיבל שמתקיים בתמיכת עיריית מגדל העמק ומשרד התרבות והספורט, כי "קסם ילדות" יהיה הנושא המוביל של הפסטיבל שיבוא לידי ביטוי במפגשים שונים ובראשם מופע הפתיחה "משחק ילדים" שיארח את אחד הקומיקאים האהובים בארץ מוני מושונוב שיספר איך הפך מילד מרמלה למצחיקן הלאומי.

פסטיבל "אנימיקס ה-8"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

אירועים מרכזיים נוספים שיתקיימו בפסטיבל יהיו "עושים קרקס" מחווה מצוירת על אמנות, להטוטנות, אקרובטיקה וקסמים, "אייפון נתתי לנורית"- קברט מצויר לילדים ו"ארץ טרופית קסומה" מופע מוסיקה ואנימציה עם שירים ברזילאיים בליווי אומן אורח אורי הרפז.

פסטיבל "אנימיקס ה-8"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

יש לציין כי במהלך הפסטיבל יוכל הקהל ליהנות גם מסדנאות יצירה לתלמידי בתי הספר ולמבוגרים בשעות הבוקר ואחר הצהריים עם מאיירים וקריקטוריסטים מובילים וביניהם אורי פינק, דודו שליטא, עמוס אלונבוגן, ניר מולד, ועוד. כמו כן יוקרנו סרטי אנימציה ויעלו שלוש תערוכות ייחודיות "דוס פואה" מלחמת היהודים סביב תחרות זמר אירופאית, "איי לייק בייק" אודות שגעון האופניים ו"בול לשנת ה-70" שבה השירות הבולאי מפרגן למאיירים.

ה
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

כל האירועים הינם בחינם מלבד האירועים המרכזיים ייגבה מחיר סמלי. פרטים נוספים אפשר לקבל באתר האינטרנט של המתנ"ס העירוני. ראש העיר אלי ברדה: "מגדל העמק גאה לארח שוב את פסטיבל 'אנימיקס' לטובת שוחרי התרבות וחובבי הז'אנר. אני מזמין את תושבי העיר והאזור ליהנות מתכנית הפסטיבל האיכותי והמיוחד".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here