קרדיט: https://www.ofekmaakot.co.il/

פרגולת אלומיניום היא פרגולה שנחשבת לריהוט גן עמיד ומודרני. האלומיניום הוא חומר מאד איכותי שאינו צובר חלודה, וקל. פרופיל אלומיניום נצבע בצבע עבה ובעל תקנים ישראלים ואירופאיים. כל אלו, גורמים למוצר להישמר חדש כאשר אינו מחליד ואינו מצהיב. פרגולות אלומיניום קלות לעיצוב ונחשבות פופולריות במיוחד. העיצוב הנפוץ הוא פרגולות אלומיניום כאשר הם בעיצוב של עץ. עוד פרטים במאמר הבא.

פרגולות אלומיניום – כל מה שאתם צריכים לדעת

 כשאתם מתכננים עיצוב פרגולות אלומיניום דמוי עץ בבית, חשוב לתכנן מראש. כמו בכל תהליך של שיפוץ, הגדירו את המטרה של השיפוץ. בחנו באופן מדויק את הצורך של הפרגולות. למשל, האם פרגולות אלומיניום מטרתן ליצור הצללה או להגן מפני מזג אוויר משתנה. סדרו אותן כך על סמך מיקום אור השמש, ועל סמך כיוון הרוחות.

התכנון המוקדם יסייע לכם גם לבחור את החומרים של הפרגולה. את הכיסויים המתאימים לפרגולה, ועוד נושאים בטיחותיים הקשורים לפרגולות. מהרגע שתתכננו את הכל מראש הפרגולה תצא מושלמת והכי חשוב, מותאמת לגמרי לצרכים שלכם.

פרגולות אלומיניום – איזה דגמים קיימים?

פרגולה תלויה

הפרגולה התלויה היא פרגולה שמחוברת למבנה קיים, או לקיר חיצוני. זו פרגולה שמורכבת משני עמודים ובשיטת התקנה המותאמת לה. אנשי המקצוע הטובים ידעו כיצד להתקין את הפרגולה ובאופן המתאים לה. כך שהיא תיצור צורת ח'. זוהי פרגולה הנחשבת ליקרה מפרגולה עומדת ומתאימה למקומות קטנים יותר שאין בהם מקום לעמודים.

פרגולה עומדת

הפרגולה העומדת נשענת על ארבעה עמודים. זוהי פרגולה שפחות יציבה מהפרגולה שנתמכת בקיר חיצוני כגון הפרגולה התלויה. לכן מומלץ להשקיע ביסודות חזקים ויציבים של הפרגולה כאשר מתקינים אותה.

פרגולות אלומיניום – מה חשוב לדעת?

כשאתם בונים פרגולות אלומיניום או פרגולות אלומיניום דמוי עץ, חשוב להתייעץ עם מהנדס. מדובר בתהליך שיפוץ שלא ניתן לעשות אותו לבד ולא רק עם אנשי המקצוע המתקינים את הפרגולה. זוהי עבודה הדורשת תשומת לב רבה ברמה הבטיחותית. לפני שאתם מתחילים את התהליך, התייחסו לפרטים הקטנים. ריתוכים, איטום, עובי פרופילים, תמיכה מקיר חיצוני והתאמת החומרים לפרגולה שאתם בונים.

חשוב לזכור שמתקין הפרגולה הוא לא מהנדס ולכן הם לא זקוקים לאישור על ההתקנה. על מנת שהבטיחות של הפרגולה תעבור את כל האישורים הנדרשים, יש להתייעץ עם מהנדס שיבדוק את העבודה מתחילתה, באמצע העבודה ובסופה. זהו חלק חשוב בפרויקט.

איך לבחור את אנשי המקצוע הנכונים?

כשאתם בוחרים אנשי מקצוע להתקנת פרגולות אלומיניום או להתקנת פרגולות אלומיניום דמוי עץ, עשו זאת לאחר קבלת המלצות. תוכלו למצוא חוות דעת באתרי הדירוג השונים או דרך חברים או אנשים הקרובים אליכם. בקשו לראות עבודות קודמות, כל זה יתן לכם אינדיקציה לגבי טיב העבודה, האיכות, והמקצועיות. וכמובן, בררו גם על יחסי האנוש.

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום, אנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, פרגולות, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפוי קיר, וגדרות מאלומיניום. החברה פועלת מעל עשר שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי. התקשרו כבר עכשיו לייעוץ, ותנו לנו לגרום לכם להרגיש בטוחים בתהליך איתנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here