צילום דוברות המכללה

בסוף השבוע נפרדו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מאבן הראשה, מהמייסדות של המכללה, אריאלה דוייטש, אשר נפרדה בהמון אהבה מהמכללה בעשור הרביעי לעבודתה במכללה. חמישה מנכ"לים, עשרות אלפי סטודנטים, צוותי מנהלה מתחלפים ואריאלה אחת. סיפורה המרגש של המזכירה החביבה שהתגלתה כאוטודידקטית מעולה ונפרדה כסגנית מנהלת בית הספר להנדסאים. במכללה כבר מתגעגעים.
ביום חמישי האחרון נפרדו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מהסמל של המכללה, סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים, אריאלה דוייטש.
אריאלה, החלה עבודתה במכללה לפני שלושים ושבע שנים, כשהמכללה הייתה בעמק יזרעאל ולאחר שנתיים עלתה למשכן הקבע שלה בנוף הגליל.
אריאלה עבדה עם חמישה מנכ"לים עם צוותי מנהלה והנהלה רבים, עם רכזי מגמות ומרצים וליוותה אלפי סטודנטים להנדסה במהלך השנים.
"הייתה לי זכות ענקית לעבוד במקום שבו נהניתי כל כך, למדתי מאוד, ואהבתי להגיע בכל בוקר למקום העבודה שלי, המכללה," אומרת אריאלה ומוסיפה, "למדתי המון מכל מרצה, מכל מנכ"ל, המכללה הייתה עבורי הבית השני, משפחה גדולה אוהבת ומחבקת."
אריאלה זוכרת איך לצד הצמיחה של המכללה, מספר הסטודנטים, מספר המגמות והעשייה הבלתי פוסקת, הייתה המכללה ספינת הדגל החינוכית של ראשי העיר נוף הגליל אשר ארחו במכללה כל אורח רם מעלה, מנשיאי המדינה דרך ראשי הממשלה ועד לשרים ותעשיינים מובילים במישור הארצי.
"המכללה הייתה ועודנה מגדלור של הישגיות ולימודי הנדסה המקרינה על האזור כולו," אומרת אריאלה אשר אט אט טיפסה במעלה ההשפעה והתפקידים עד לתפקיד סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים.
"זכיתי ועוד איך זכיתי, שלושים ושבע שנים של ליווי עשרות אלפי סטודנטים מהקליטה ועד לקבלת הדיפלומה. אני מביטה אחורה בגאווה וקדימה בשמחה על הזכות להעניק למשפחתי ולנכדיי היקרים," אומרת אריאלה.
כל אוהביה של אריאלה, בני משפחתה, מנכ"לית המכללה בעבר, איריס קליין, מנכ"לית המכללה בהווה מרב ששון אמויאל, חברי העמותה, ראובן שרייר וחווה בכר, מרצים, חברי הנהלה ומנהלה, הגיעו להיפרד בחיבוק, נשיקה, טפיחה על שכם, הוקרה והערכה מאריאלה.
"אריאלה היא מודל לחיקוי עבור כל עובד ועובדת במכללה, המסירות והמקצועיות, ההתפתחות לאורך השנים, לא מובנים מאליהם. הרבה מבוגרי המכללה חבים לאריאלה את הדיפלומה, הודות לעידוד ולתמיכה שהעניקה לסטודנטים לאורך ארבעה עשורים," אמרה מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל.
אריאלה, הלב הפועם של המכללה, התרגשה מאוד לאחר שהוכתרה כיקירת המכללה, זכתה במגן הוקרה ונהנתה משיר שהוקלט לכבודה והושר על ידי צוות המכללה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here